Mire jó a Google Ads?
Bizonyára már te is sokat hallottál a Google Ads-hirdetésekről. Ezeknek köszönhetően ugyanis egyre előrébb kerülhetsz a Google találati listában. Mi következik ebből? Akár az első helyre is juthatsz, és kizárólag olyan látogatók terelődnek majd a weboldaladra, akik a szolgáltatásod vagy a terméked iránt érdeklődnek.
Tudtad például, hogy a vásárlások 50%-a a Google keresőből startol? Igen! Általában a vásárlók a találati lista alapján mérlegelnek és döntik el, hogy végül mit vesznek meg. Ez azt jelenti, hogy amennyiben tartósan és hosszú távon a Google élvonalát erősíted, az havi szinten több száz plusz új látogatót jelenthet neked!
A Google-hirdetés árairól bővebben…
Egy weboldalnak nem elég csak úgy lennie, de profitot is kell termelnie. Manapság sajnos azonban 1000-ből alig 3 teszi ezt meg. Ilyenkor komolyabb stratégiára van szükség és néhány hirdetésre is.
De mitől függ például a Google Ads hirdetés ára? Függhet egyrészt a célweboldal minőségétől. A profi weboldal szerkezete ugyanis megfelel a Google minőségi kritériumainak. Egyszóval legyen mobilbarát, informatív, és adjon felhasználói élményt a látogatóknak. Minden szöveg a professzionalitásról és a megbízhatóságról árulkodjon.
Másrészt a hirdetés minősége is fontos. A Google Ads rendszere ugyanis minőségi mutatók alapján pontozza a weboldalakat. Ez általában 1-10 közötti értéket jelent, és a 10 minősül a tökéletesnek.
Ha ideje változtatnod vállalkozásod eredményességén, akkor az Adnet Media Google Ads képzései alatt megtanulhatod, hogyan teheted meg ezt!
Bízd szakemberre a hirdetést!
Ha a képzés helyett inkább profi szakemberre bíznád a hirdetés kezelését, akkor sem kell aggódnod, hiszen számos hirdetési szolgáltatás létezik. De mit ad nekünk egy ilyen szolgáltatás?
Általában megalkotják a személyre szabott stratégiánkat, elvégzik helyettünk a konkurencia- és piacelemzést. Ezt követően megtervezik és megalkotják a kampányokat, illetve az azokhoz tartozó hirdetéseket. Ilyenkor létrejön a saját Google Ads-fiókod, összekötve az Analytics-szel, illetve a Google Search Console-fiók sem maradhat ki a felsorolásból. Abban is biztos lehetsz, hogy az elkészült hirdetések folyamatosan optimalizálásra kerülnek majd.
Kielemzésre kerül a jelenlegi weboldalad, ráadásul egy havi szintű konzultációra is sor kerül majd.
Egy jól működő vállalat kulcsa az erős online jelenlét, ezt ne hagyd figyelmen kívül, és garantált lesz a sikered!