DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 2. szombat
Egyéb

Megújul a Total kenőanyagainak csomagolása

Új színek, címkék és sokkal ergonomikusabb forma a TOTAL és ELF kenőanyagok teljes termékkínálatában. Az új dizájn fontos mérföldköve a Total Csoport felelős energiatermelővé válásának. A kannák súlyát csökkentették, így kevesebb alapanyag használatával, minden évben 9 500 tonna CO2 -dal egyenértékű kibocsátás csökkenést érnek el.

Doboz az innováció élvonalában

Az új TOTAL és ELF flakonok nagy előrelépést jelentenek. Sokkal praktikusabbak és könnyebben olvashatóak, ezáltal pedig jobban felhívják a vásárlók figyelmét a részletekre és termék prémium minőségére. Ki ne járt volna már úgy, hogy állt a motorolajokkal teli polc előtt, de nem tudta, hogy melyik terméket válassza? A Total megújult csomagolású flakonjai segítségével a fogyasztók egy pillanat alatt azonosítani tudják melyik termékre van szükségük, a színkódolásnak köszönhetően. Platinum színű jelölést kaptak a felsőkategóriás-, ezüstöt a középkategóriás-, bronzot pedig a belépő színtű termékek. Ezután a vásárlók könnyebben megtalálják a számukra szükséges terméket, amelynek új címkéje átláthatóbb és sokkal hatékonyabban leolvasható.

total-kenoanyagok-2020-01



Egyedülálló műszerfalhoz hasonló címke

Az alapvető termékinformációk a címkén a márkanév körül helyezkednek el, hasonlóan az autók műszerfalához, mely tartalmazza a viszkozitásra, valamint a gyártó által jóváhagyott minőségre és engedélyezésre vonatkozó információkat. Ezen kívül található rajta egy QR-kód is, amely segítségével a vásárló ellenőrizni tudja a termék eredetiségét.

total-kenoanyagok-2020-02

Jobb ergonómia a könnyebb kezelhetőség

Az új flakont ergonómikusabb fogantyúval tervezték, így kényelmesebb a fogása és egyszerűbben lehet hordozni. A kupakot is átalakították, hogy megkönnyítsék az olaj betöltését olajcsere esetén.

„Vásárlóinknak mindig könnyen beazonosítható és leolvasható termékeket kínáltunk.” – mondta Jean Parizot a Total Lubrifiants autóipari alelnöke. „A mostani vásárlóink információ igénye megváltozott a termékekről és azok használatáról, ezért döntöttünk úgy, hogy átalakítjuk flakonjaink formáját, színét és címkéjét. A kihívás az volt, hogy megtaláljunk egy olyan jellegzetes formát, ami alapján a fogyasztók hatékonyabban beazonosítják a Total és az ELF termékeket. Azt hiszem, elértük a célunkat és az eredmények megegyeznek kenőanyagaink minőségével más szóval kiválóak.”

Az új Total és ELF flakonok fokozatosan váltják le a korábbi csomagolást és kerülnek forgalomba Magyarországon 2020. folyamán.

*A mennyiségek és az ADEME CO2.   átváltási tényező alapján számolva.

 

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: