„Tervezőink és mérnökeink azt a feladatot kapták, hogy fejlesszék tovább azt a négyévszakos Vector 4Seasons Gen-2 abroncsot, amely minden más márkánál több díjat tudhat magáénak[1]”– mondta Mike Rytokoski, a Goodyear Europe alelnöke és marketingvezetője.
- A Goodyear Snow Grip technológiájának köszönhetően a Vector 4Seasons Gen-3 jobb tapadást, ezáltal havas utakon jobb kezelhetőséget biztosít. Az abroncs futófelületének középső részén található nagy mennyiségű lamella jobb kapaszkodásról gondoskodik hóban, az abroncs előző generációjához képest 5%-kal[2] javítja a kezelhetőséget havas utakon.
- A Goodyear Dry Handling technológiája révén az abroncs futófelületének felszínén és vállrészén található erős blokkok csökkentik az abroncs deformációját a nagy terhelés mellett végzett manőverek során. Ezáltal 5%-kal javul a fékezés száraz útfelületen az abroncs előző generációjához képest.[3]
- A Goodyear Aqua Control technológiájának köszönhetően – amely mély és széles mintaárkokat alkalmaz a víz elvezetésének elősegítésére – a Vector 4Seasons Gen-3 rendelkezik elődje vízen felúszással szemben nyújtott lenyűgöző mértékű ellenállásával is.
Az új Vector 4Seasons Gen-3 abroncsot hivatalosan 2020 áprilisában mutatták be, és az év folyamán 65 új cikkszámot vezetnek be fokozatosan, melyeket 2021-ben és 2022-ben továbbiak követnek. Az abroncsot olyan autókra szerelik majd fel, mint a Peugeot
[1]18 vezető, független európai abroncsmagazin által 2015 januárja és 2019 decembere között végzett 34 teszt alapján. A számítások azon tesztek számán alapulnak, amelyekben a Goodyear győzedelmeskedett a négy évszakos szegmensben, az összes tesztelt versenytárshoz viszonyítva. További információk érhetők el a https://www.goodyear.eu/en_gb/consumer/legal-disclaimer-test-claims.html weboldalon.
[2] Belső teszt, abroncsméret: 205/55R16 91V, tesztautó: VW Golf.
[3] Belső teszt, abroncsméret: 205/55R16 91V, tesztautó: VW Golf.