A Vredestein gumiabroncsok minden kategóriában kiváló eredményeket értek el, és a legjobb három gumiabroncs közé sorolták őket. Az Auto Bild Klassik a Sprint Classicot találta a legjobb ár-érték arányt, a legjobb tapadást és a legrövidebb féktávot nyújtó választásnak az összes, nedves utakon tesztelt modell közül.
Az Auto Bild Klassik tesztjén az eredetileg Pat Moss által vezetett Austin-Healey 3000 autó vett részt, mivel a versenyzés ezen úttörő és az 50-es, 60-as évek számos elismerését bezsebelő női szereplője volt az első nő, aki megnyerte a Liège-Róma-Liège versenyt 1960-ban. A magazinnak szándékosan esett erre az ikonikus autóra a választása, mivel így tesztelhették, hogy a modern gumiabroncsok és az ilyen igazán klasszikus jármű párosa hogyan teljesít.
A 185 R15 méretű Vredestein Sprint Classicot 8 teszten tették próbára a Bécs külterületén található Wachauring pályán, amelyek a következők voltak: nedves felületeken való kezelhetőség, fékezés, vízen futás és teljesítmény, illetve száraz felületeken való kezelhetőség, fékezés, gördülési ellenállás és zajszint. Az Auto Bild Klassik beszámolója kihangsúlyozza, hogy a Vredestein „mind nedves, mind száraz felületen jó kanyarodási képességű és megfelelő tapadású harmonikus kezelhetőséget nyújt, emellett jó visszajelzésekre alapuló precíz kormányérzékenység és rövid féktáv jellemzi”.