A 700 lóerős (515 kW) versenyautó karosszériája a legendás Porsche 935/78-as modellre emlékeztet, és 77 példányra limitált darabszámban készül majd. „A kivételes modell a Porsche Motorsport születésnapi ajándéka a világ összes autókedvelőjének,” mondta Dr Frank-Steffen Walliser, a Porsche Motorsport és GT Cars részlegének alelnöke. „Mivel az autóra nem vonatkoznak homologizációs előírások, mérnökeinknek és tervezőinknek nem kellett a szokásos szabályokat követniük, vagyis sokkal nagyobb szabadságot élvezhettek a fejlesztés során.”
A Clubsport versenyekre és privát versenypályás bevetésekre szánt versenyautó technológiája a nagyteljesítményű 911 GT2 RS sportautóból származik. Történelmi elődjéhez hasonlóan a karosszéria legtöbb részét szénszálas kompozit (CFRP) alkatrészek helyettesítik vagy egészítik ki. Áramvonalas hosszított hátsójával a 935 eléri a 4,87 méteres hosszúságot. Az exkluzív Clubsport versenyautó szélessége 2,03 méter.
A látványos külsőt eredményező aerodinamika teljesen új fejlesztés, ami megjelenésében a Porsche 935/78 Le Mans-i versenyautó előtt tiszteleg, amelyet a rajongók egyszerűen „Moby Dick” néven szólítottak, köszönhetően hosszított karosszériájának, erőteljesen kisugárzásának és fehér alapszínének. A különleges kerékjárati szellőzők, amelyek a Porsche 911 GT3 R ügyfélversenyautón is feltűnnek, az első tengely leszorítóerejét növelik. Az 1.909 milliméter széles és 400 milliméter mély hátsó légterelő szárny velük együtt tökéletes egyensúlyt teremt.
A külső számos részlete tiszteleg a vállalat motorsport-történelmében felbukkanó győztes hősök előtt: az aerodinamikailag formált kerekek a 935/78 felnijeire emlékeztetnek, a hátsó légterelő szárny LED-es megvilágítása pedig a 919 Hybrid LMP1-es versenyautóról érkezik. A külső tükrök a jelenlegi Le Mans-győztes 911 RSR-ről érkeznek, a szabadon álló titán kipufogóvégek pedig az 1968-as Porsche 908-at idézik fel.
A történelmi referenciák a pilótafülkében is gazdagon megjelennek. A váltókar gombja például fából készül, emlékeztetve az olyan verseny- és sportautókra, mint a 917, a 909 Bergspyder és a Carrera GT. A karbon kormánykerék és a mögötte található színes kijelző a 2019-es modellévű 911 GT3 R-ből érkezik. A masszív bukórács a hatpontos biztonsági övvel felszerelt verseny kagylóülésekkel együtt a maximális biztonságról gondoskodik. Opcionális extraként utasülés is kérhető. A beltér optimális hűtéséről klímaberendezés gondoskodik.
Az új 935 szívét egy modern 3,8 literes, hathengeres, biturbó boxermotor adja, amely nagyban megegyezik az utcai 911 GT2 RS-ben található nagyteljesítményű erőforrással. A teljesítményt merev váltótartó bakokkal rendelkező hétfokozatú Porsche Doppelkupplung (PDK) automata váltó továbbítja a hátsó kerekek felé egy 310 milliméter széles hátsó tengelyen. A 911-es utcai GT változataihoz hasonlóan a vezető kényelmesen vezérelheti a váltó működését a kormány mögött elhelyezett fülekkel. A 911 tipikus vonásaként a súlyelosztás kiváló tapadást és fékteljesítményt biztosít. Az első tengely hatdugattyús, alumínium, monoblokk verseny féknyergei a belső hűtésű, 380 milliméter átmérőjű tárcsákkal lenyűgöző fékerőről gondoskodnak. A hátsó tengelyen négydugattyús nyergeket és 355 mm-es tárcsákat találunk.
Az utcai 911 GT2 RS-hez hasonlóan az 1.380 kilogrammos 935 is rendelkezik PSM (Porsche Stability Management) menetstabilizálóval, valamint blokkolásgátlóval (ABS). Ezeket a rendszereket belülről igényeink szerint állíthatjuk, vagy akár ki is kapcsolhatjuk.
Az új Porsche 935 már rendelhető nettó 701.948 eurós áron. Az ügyfelek exkluzív kiszállítási ceremónia keretében kapják meg autójukat 2019 júniusában.