A merész és futurisztikus formavilágával már leleplezésekor hatalmas sikert arató Lexus UX F SPORT kivitele már a fenti külső jegyek révén is egyértelműen azonosítható, ám ha ez nem lenne elég, a vadonatúj UX-hez elérhető 13 fényezés közül kettő (a Nova fehér és a Viharkék) kizárólag az F SPORT-hoz rendelhető. Az F SPORT utastere is különleges: az első sportülések a Lexus F modellekre jellemző integrált habosítással készülnek, melynek köszönhetően az ülőfelületek könnyebben felveszik az utasok testformáját. A munkafolyamat során a kárpitot az öntőformába helyezik, és az ülést egyetlen lépésben töltik fel a rugalmas anyaggal.
A 8 irányban állítható F SPORT első ülések deréktámasszal, valamint előre/hátra manuálisan állítható fejtámlákkal rendelkeznek. Ugyancsak az F SPORT különlegessége a nagyobb, 8,0 colos TFT LCD képernyő, amelynek grafikája a hajtáslánc (benzines vagy hibrid), és a választott üzemmód függvényében változik. Csak az F SPORT változat kínál elmozdítható külső gyűrűt a műszerfalon; ez a megoldás eredetileg a Lexus LFA szupersportkocsiban tűnt fel, jelenleg pedig a LC kupé-zászlóshajóban teszi lehetővé a megjelenített tartalom változtatását. A kormányon lévő gomb megnyomására a gyűrű jobbra elmozdul, és így nagyobb felület jelenik meg az információs kijelzőn. A csomag részét képezi a bőrborítású F SPORT kormány, a szintén bőrrel bevont váltókar, valamint az alumínium lábtámasz és pedálsor is.
Az UX F SPORT felszerelhető a Lexus LC sportkupé és LS felsőkategóriás luxuslimuzin zászlóshajókban bemutatott adaptív futóművel (AVS). A rendszer kanyarban növeli a csillapítási erőt, hogy megőrizze a stabilitást és az autó dinamikus viselkedését, míg egyenes úton csökkenti azt, hogy a legnagyobb komfortot biztosítsa. Az F SPORT modellek exkluzív futómű-tuningot kapnak, aminek része a rugófeszesség és a kanyarstabilizátorok áthangolása, valamint a nagy teljesítményű hátsó lengéscsillapítók beépítése a pontosabb, stabilabb és kezesebb irányíthatóság érdekében. A 18 colos, öt duplaküllős mintázatú alumínium keréktárcsák valóban egyediek, és mivel merevebbek az UX hagyományos kerekeinél, hozzájárulnak a még agilisabb és közvetlenebb viselkedéshez. Az UX F SPORT vezetési élményét magasabb szintre emeli az aktív hangvezérlés (ASC) is, amely olyan hanghatásokat gerjeszt a fel- és visszakapcsolásoknál, mintha az utasok nem is fokozatmentes váltójú autóban ülnének. Mindezt még izgalmasabbá varázsolja, hogy Sport S+ üzemmódban az autó motorhangja is megváltozik (S+ Sound).