A BMW Miskolc Motors szeptemberi átadásával csaknem tíz év után tért vissza az északkelet-magyarországi régióba a bajor gyártó, melyhez a vállalat brit prémium márkája, a MINI is csatlakozott. A Miskolcon található szalonban a BMW és MINI kínálata mellett a BMW i paletta is felsorakozik, ahogy a BMW Premium Selection újraértékesítési programjának minősített, kiváló minőségű fiatal használt gépjárművei is. A 26-os szám főút kivezető szakaszán található márkakereskedésben teljes körű szerviz szolgáltatások is segítik a BMW és a MINI ügyfeleit.
A márka legújabb hazai bemutatóterme közel félmilliárd forintos beruházásból valósult meg és húsz új munkahelyet teremtett a városban. Az egység több mint 300 négyzetméteren kínálja a legfrissebb BMW és MINI modelleket, a szalonban öt BMW és egy MINI modell állítható ki, és három értékesítői és kettő szerviztanácsadói munkahely, valamint recepció várja az ügyfeleket. A betérő és várakozó ügyfelek kényelmét az Isetta kávézó segíti.
A BMW Miskolc Motors a város legújabb autószalonja, a BMW márka közel tíz év után tér vissza a régióba. A Sándor Attila ügyvezető igazgató által fémjelzett cégcsoport immár hét márkát képvisel Miskolcon. „Ha 2010-ben – amikor megalapítottuk a jelenlegi cégcsoport első vállalatát – valaki elém áll, és azt mondja, hogy 2018-ra egy annyira stabil pénzügyi mutatókkal rendelkező céggé – sőt cégcsoporttá – nőhetjük ki magunkat, amely képes a BMW és MINI márkát is magába foglalni, azt hiszem, hogy kételkedtem volna. Mára azonban ez az álom valóra vált és ezt az eddig elvégzett áldozatkész és kitartó munkánk elismeréseként éljük meg. Számunkra mindig is fontos volt a társadalmi felelősségvállalás, ezért a BMW és MINI márkákkal a napokban megnyílt Miskolci Nemzetközi Filmfesztivált, a Jameson CineFest eseményt támogatjuk” – mondta el Sándor Attila a hivatalos megnyitó során.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy egy ilyen kiváló partnerrel indítjuk újra a BMW márkát Miskolcon, melyhez a MINI is csatlakozik. A BMW évről évre újabb értékesítési rekordokat ért el világszerte és Magyarországon is, a vállalat soha nem látott mennyiségű újdonságot mutat, illetve mutatott be 2018-ban. Az X2, az M5, az i8 Roadster és az új X4 modellek mellett, a hamarosan érkező negyedik generációs BMW X5, valamint az év végén premierjét ünneplő BMW 8-as sorozat részei a 2017 óta tartó modelloffenzívának. Büszkék vagyunk arra, hogy Sándor Attilával és elkötelezett csapatával közös munkát kezdhetünk, úgy gondoljuk, hogy a Miskolc Motors-szal egy sikeres partneri kapcsolatot építhetünk a márkáink számára nagyon fontos miskolci régióban. Biztosak vagyunk benne, hogy a miskolci márkakereskedés hathatósan járul majd hozzá márkáink országos sikeréhez a jövőben. A Miskolc Motors fontos szerepet vállal majd a lehető legjobb vásárlói élmény megteremtésében, legyen az a kereskedésben, online kampányok, rendezvények vagy egyéb aktivitások során. Számunkra mindig is kiemelten fontos volt és marad a márkaépítés: érzelmeket keltve, inspirációt adva szeretnénk minél több ügyfelet megnyerni Miskolcon is” – mondta el Massimiliano Di Silvestre, a BMW Group Magyarország ügyvezető igazgatója a megnyitó alkalmával.