A BMW i3-as értékesítése a tavalyi év hasonló időszakához képest 21%-kal bővült, így a BMW i almárka 2014 novemberi bevezetése óta a prémium városi i3-as modell töretlen népszerűségnek örvend.
Az idén májusban érkezett BMW i8 Roadster és a frissített i8 Coupé eladásai is hozzák az elvárt szinteket, az i8 nyitható tetejű verziója további lendületet és vonzerőt adott az értékesítésnek. A modell immár 374 lóerős rendszerteljesítményű, erősebb villanymotorjával, akár 51 km megtételére is képes tisztán elektromos üzemmódban. A nóvumok új színekkel és opciókkal érhetőek el.
A BMW i almárkából kiindulva 2016 nyara óta a BMW Group egy egyedülállóan széles plug-in-hibrid modellkínálatot mutatott be, mellyel sikeresen építi az elektromos meghajtást használó modellek népszerűségét számos kategóriában. A 2018 január-július időszakban a BMW i3 és i8 értékesítés mellett további 127 db BMW iPerformance modellt vettek át az ügyfelek Magyarországon. A jövő technológiáját hagyományos benzinmotorral kombináló iPerformance modellcsalád ezzel 140%-os növekedést mutat, a tavalyi év hasonló időszakához képest, legsikeresebb modellje egyértelműen a tavaly bemutatkozott BMW 530e, mely 252 lóerős rendszerteljesítményével nemcsak kiváló üzleti limuzin, de a mindennapi városi ingázásban is tökéletes partner. A BMW 530e iPerformance modellt a 330e, illetve a 225xe Active Tourer típusok követik a magyarországi népszerűségi sorrendben. A vállalat plug-in-hibrid sikermodelljei közé tartozik a MINI Cooper S E Countryman ALL4 is, mely a prémium kompakt SUV/SAV szegmens továbbra is egyedülálló ilyen jellegű képviselője. A magyar vevők érdeklődését mi sem jelzi jobban, mint hogy a Countryman modellek értékesítése között messze a plug-in-hibrid részaránya a legmagasabb. „A BMW Group Magyarország által kínált tisztán elektromos és plug-in hibrid modellek térnyerése folyamatos. A zöld rendszámhoz biztosított kedvezmények, az elektromobilitás terjedését ösztönző állami támogatás és a széles modellpalettánk vonzó kombináció. Így bízunk benne, hogy 2018-ban ismét az előző éveknél is több ügyfelünk ismerkedik meg a BMW i és iPerformance modellek felvillanyozó vezetési élményével. Globálisan 140 ezer elektromos meghajtást használó autót tervez eladni a vállalat idén, s a régió egyik vezető piacaként ehhez a magyarországi számok is érdemben hozzájárulnak” – mondta el Kiss-Bíró László, a BMW Group Magyarország márkamenedzsere.