A tavalyi év márciusban hatalmas várakozás előzte meg a LADA új generációs modelljének, a LADA Vestának a bevezetését a magyar piacra. Az európai igényeket is teljes mértékben kielégítő, LADA Vesta nagyon kedvező fogadtatásra talált és mára az orosz márka lekeresettebb modelljévé vált hazánkban. Népszerűsége - a márka iránti nosztalgikus érzéseken túlmutatva -, inkább racionális megfontolásokon alapul: gazdag szériafelszereltségének, tágas utasterének és kiváló ár-érték arányának köszönhető. Ezek az alaptulajdonságok a Vesta most bemutatott két új kivitelére is jellemzőek. A LADA Vesta Kombi legalább ekkora sikerre számíthat praktikus családi és cégautóként, és a minden eddiginél divatosabb külsejű szabadidő autó, a LADA Vesta SW Cross, valószínűleg még ezt is túlszárnyalja. Az emelt hasmagasságú ötajtós crossover a LADA valaha gyártott legvagányabb típusa és egyúttal a márka új zászlóshajója.
„Az országos nyílt hétvége alatt közel 400 érdeklődő kereste fel a LADA szalonokat, több mint 150 tesztvezetésen próbálták ki az új modelljeinket és 16 autót értékesítettek a kollégák. A nyílt hétvégénk sikere azt bizonyítja, hogy töretlen az érdeklődés a LADA márka iránt. Nagy öröm számunkra, hogy az ügyfelek részéről a magasabb árfekvésű, LADA Vesta SW Cross és azon belül is a gazdagabb, Lux felszereltségű modellek iránt nagyobb érdeklődés. Az első ilyen modellre még az előtt megtörtént a szerződéskötés érdi márkakereskedésünkben, hogy az autó megérkezett volna a szalonba.” – nyilatkozta Pataki András, a LADA Hungary cégvezetője.