A világ vezető prémium hibrid elektromos gyártója által beharangozott új modellről egyelőre semmit nem tudni, és az alábbi beharangozó is kevés konkrétummal szolgál:
„Jóval többről van itt szó, mint egy csinos formai megoldásról: ez a vadonatúj Lexus-modell világszerte radikálisan átalakítja majd a kényelemre és luxusra vágyó vásárlók elképzeléseit. Legyen Ön is tanúja az autó globális bemutatójának 2018. április 25-én Pekingben!”
A Lexus védjegyévé vált orsó formájú hűtőrács által dominált orrkiképzés mindenesetre meglehetősen látványosnak ígérkezik, ám ennyiből egyelőre azt sem lehet eldönteni, hogy vajon egy újabb SUV modellel bővül majd a márka ezen a területen meglehetősen erős portfóliója (csatlakozva a nemrég Genfben leleplezett UX-hez, és a már évek óta taroló NX-hez és RX-hez), vagy egy újabb luxuslimuzint várhatunk az ezen a területen is kategóriaelső modelleket kínáló (gondoljunk az elegáns IS-re, vagy a zászlóshajó LS-re) gyártótól. Az mindenesetre valószínű, hogy nem kompakt modellre számíthatunk, ezt a szegmenst lefedi a népszerű CT, és az RC sportkupé és LC szupersportkupé modellek révén sportautókból is jól áll a márka.
Annyi már most borítékolható, hogy akármi is legyen az új modell, a legújabb generációs környezetbarát hibrid elektromos hajtás biztosan elérhető benne. A márka ugyanis ma már egyetlen olyan modellt sem kínál, amelyhez ne volna rendelhető a városi forgalomban akár 50-70%-ban tisztán elektromos üzemben, károsanyagkibocsátás és fogyasztás mentesen történő közlekedést lehetővé tévő, öntöltő full hibrid hajtás, és mind Európában, mind Magyarországon 97%-ban hibrid elektromos autókat értékesít. A kérdés inkább az, hogy vajon más hajtás elérhető lesz-e a titokzatos új modellhez (és lesz-e rá egyáltalán igény), a CT luxus kompakt és az IS prémium szedánt ugyanis épp az igényekre reagálva már kizárólag környezetbarát hibrid hajtással kínálja a legzöldebbnek tartott luxusmárka.