A modell eredetileg arra készült, hogy a Rally Világbajnokság B Csoportjában versenyezzenek vele, és Block autója egyike annak a 200 darabnak, amelyek a homologizációs előírások alapján készültek. A klasszikus gépben a négyhengeres turbómotor Evolution változata dübörög, ami egyedi hangolásának köszönhetően több mint 700 lóerős.
Az autó egyedi fekete fényezését matt fekete matricázás egészíti ki, a KW futóműben spirálrugóval egybeépített lengéscsillapítók találhatók, és a fifteen52 keréktárcsákon Toyo abroncsok feszülnek.
“Örömmel látom, hogy a B Csoport autói még mindig ilyen népszerűek!” mondta Block. “A Daily Drivers videóim Facebook-változatát már 2,4 ember nézte meg, amiből elég nyilvánvaló, hogy az emberek legalább annyira odavannak az RS200-ért, mint én magam, és ez király!”
Aki szeretne többet is megtudni Block új RS200 gépéről, az nézze meg a Daily Transmission című epizódot:
Ken Block RS200-asának műszaki adatai:
- 1986 Ford RS200
- A Rally Világbajnokság legendás B Csoportjának homologizációja alapján épített 200 darab egyike
- A 2,1 literes, 4 hengeres Evolution motorral épített 24 autó egyike
- Jelenleg több mint 700 lóerős (verseny-üzemanyaggal több mint 800)
- 18 colos fiftteen52 Evo SC keréktárcsák
- 18 colos Toyo R888R Proxes gumiabroncsok
- Egyedi KW futómű
- Egyedi kivitelű utastér
- Egyedi fekete fényezés, matt fekete matricázással