A Red Bull és az Aston Martin már korábban bemutatta Valkyrie névre hallgató csúcsautóját, ám Adrian Newey ott még azt tartotta szem előtt, hogy a közúton is használható legyen a bestia - a Valkyrie AMR Prónál viszont már más szempontok szerint dolgozhatott. Ez a verzió csak versenypályára készült, egy 6,5 literes V12-es Cosworth-motor hajtja és az F1-es autókéra hajazó fékrendszerrel rendelkezik - az ígéret szerint közel 400 km/h-s sebességre lesz képes.
Az autóból összesen huszonöt darabot építenek, de "elővételben" már az összes darab el is kelt, pedig a leendő vásárlók nem vehetik át csak úgy a kulcsokat. Előbb kiképzésen kell átesniük, el kell tölteniük bizonyos időt a szimulátorban, fizikai tréningeken kell részt venniük ugyanúgy, mint például az F1-es pilótáknak.
"Ugyan a fő alkatrészek megegyeznek az utcára szánt Valkyrie-val, az AMR Pro minden részét (beleértve a súlyát, a karosszériát, az aerdinamikát, az erőátvitelt) úgy optimalizáltuk, hogy minél nagyobb teljesítményre legyen képes a pályán. Így most ezen a téren egyértelműen a többi kétüléses, zárt karosszériás sportautó előtt jár" - nyilatkozta alkotásáról Newey.
A Red Bull és az Aston Martin jövőre szorosabbra fonja kapcsolatt a Formula-1-ben is, a csapat neve Aston Martin Red Bull Racing lesz és az sem elképzelhetetlen, hogy az Aston 2021-től motorszállítóként is beszáll a száguldó cirkuszba.