A Lexus továbbfejlesztette legnépszerűbb európai (és magyarországi) modellje, az NX crossover kifinomultan sportos stílusát: az idei év első tíz hónapjában a márka hazai értékesítéseinek 48,3%-át kitevő, 97%-ban környezetbarát hibrid változatban gazdára találó sláger SUV új orsó alakú hűtőrácsot, áttervezett első lökhárítót és új könnyűfém keréktárcsákat kapott, a LED fényszórók belső átalakításával lehetővé vált az adaptív távfény-vezérlés alkalmazása, és a hátsó LED lámpatestek épp úgy új formát kaptak, mint az irányjelzők. Az utastérben új színsémák, áttervezett sebességváltó kar és kezelőszervek várják a vásárlókat, az eddig 7 colos központi multimédia EMVN kijelző mérete immár 8, vagy 10,3 col. Az átdolgozott adaptív futómű új, fokozatmentes vezérlése tovább javítja a rugózási kényelmet és a menetstabilitást, miközben a Lexus Safety System + csomag az NX modellkínálatában is megjelenik.
2014-es bemutatkozása óta az világ vezető prémium hibrid autógyártója, a Lexus vadonatúj, NX névre keresztelt crossovere gyorsan népszerűvé vált; olyannyira, mára a Lexus európai értékesítéseinek több mint 30 százalékát ez a modell teszi ki (idehaza idén ez elérte a 48,3%-ot). Az autó sikeresen szólítja meg a vásárlókat – akik közül sokan ezzel a modellel lettek a márka első vevői –, hiszen a luxus, a hatásos és modern dizájn, az intelligens térkialakítás és az élvezetes menetdinamika, valamint a környezetbarát hibrid meghajtás hatásos kombinációját kínálta. Az NX értékesítési sikereit tovább növeli, hogy a vásárlók választhatnak a full hybrid hajtás és a benzines turbómotor, illetve az elsőkerékhajtás és az összkerékhajtás közül.
Az autó népszerűsége még a Lexus várakozásait is felülmúlta: az NX minden piacon, így Európában is sorra túlszárnyalta az értékesítési terveket. E lendületre építve, és megőrizve a modell vonzerejét, a Lexus most számos tekintetben továbbfejlesztette az NX külső és belső megjelenését, biztonságát és felszereltségét.
A dizájnerek megőrizték az NX határozott karakterét, sőt néhány részlet megváltoztatásával még erőteljesebbé varázsolták az autó látványát: például az új megjelenésű hűtőráccsal, az áralakított első lökhárítóval és LED fényszórókkal, valamint a LED irányjelzőkkel. Az autó hátsó részén új formájú lökhárítót és lámpatestet találunk, és az NX vásárlói most új könnyűfém keréktárcsák közül is választhatnak. Eközben az NX utasterének változásai még sportosabb hangulattal és még magasabb szintű luxusérzettel ruházzák fel az autót. A mérnökök átgondolták egy sor berendezés működését, nagy hangsúlyt helyezve a könnyű használhatóságra és a kényelemre; ennek eredményeképpen nagyobb lett a multimédia rendszer kijelzője, és a klímaberendezés is másik vezérlőfelületet kapott. Az NX modell kabinjának színkínálatában az eddigi Fehér Okker, Fekete és Sötét Rózsa árnyalatok mellett immár a Gazdag Krémszín és az Okker is megjelenik. Az NX F SPORT változat újdonsága a Lobbanó Vörös és a Mustársárga.
Az új NX-ben is feltűnik az “érintés nélkül” nyitható és zárható, elektromos mozgatású csomagtérajtó. Ha a kulcs az autósnál van, az ajtók nyitása után elég, ha megmozdítja a lábát a hátsó lökhárító alatt; ezt a mozdulatot egy szenzor érzékeli. A csomagtérajtó zárása ugyanígy történik. Az ajtó fogantyúja mellett elhelyezett gomb megnyomásával a jármű minden ajtaja automatikusan bezáródik. A Lexus Safety System + előnyeit immár az NX vásárlói is élvezhetik. A csomag számos vezetősegítő rendszert tartalmaz, többek közt ütközés előtti biztonsági rendszert, adaptív sebességtartó automatikát, adaptív távfény-vezérlést, a figyelem lankadására is figyelmeztető sávtartó asszisztenst és jelzőtábla-felismerő rendszert. Az autóhoz intelligens parkolássegítő radar is rendelhető.