A három modell három különböző felfogást és autós élményt képvisel, bizonyítva, hogy a Citroen jó érzékkel merít a különböző életstílusokból, és korszerű, karakteres válaszokat képes adni korunk kihívásaira. A márka alapfilozófiája a CITROEN ADVANCED COMFORT® program keretében fogant, utánozhatatlanul kényelmes és merész modellein keresztül minden piaci szegmensben, a világ minden régiójában érvényesül. A márka a sikeres új termékek mellett (a C3-ból már 170 000 db fogyott) hálózatát és mobilitási szolgáltatásait is folyamatosan fejleszti, hogy egyedülálló, különleges autós élményben részesítse ügyfeleit.
A Citroen a Frankfurti Autószalonra a következő újdonságokkal készül:
- ÚJ C3 AIRCROSS KOMPAKT SUV. A június 12-én leleplezett különleges SUV egyedi felépítésével, valamint erőt és frissességet sugárzó fellépésével hívja fel magára a figyelmet. A személyre szabási lehetőségek gazdagságának illusztrálásaként az autószalonon több karosszériaszín és belső hangulatvilág kombinációja is megtekinthető. Az utastér a helykínálat, a variálhatóság és a fényviszonyok tekintetében a márka szaktudásának legjavát hozza, és igazi hivatkozási pontnak számít a szegmensben. A modell tágas, kényelmes utasteret, 12 korszerű vezetéssegítő rendszert, valamint 4 csatlakoztatási technológiát tudhat magáénak. A C3 Aircross városban és országúton egyaránt otthon van, SUV karaktere, valamint a lejtmenet-szabályozóval kiegészülő Grip Control jóvoltából pedig kalandosabb utaktól sem riad vissza. Kényelem és használati érték vonatkozásában új mércét állít az SUV-k elé.
- SPACETOURER RIP CURL CONCEPT. A Citroen és a Rip Curl együttműködésük folytatása mellett döntött, és a szabadságvágy igazi megtestesítőjeként egy nem mindennapi járművet hozott létre. A SpaceTourer egy különleges kiadásáról van szó, mely a kültéri sportok szerelmeseinek készült. Az Automobiles Dangel fejlesztésében megvalósult összkerékhajtásnak köszönhetően a kisbusz számára a nehezen megközelíthető helyek sem okozhatnak többé problémát. A kötöttségektől való teljes megszabadulást pedig a Pössl által létrehozott kompakt kempingváltozat jelenti. A SpaceToureren tehát már kétféle átalakítás is igényelhető. A dizájnos, ugyanakkor rendkívül funkcionális lakóautót a választott színkombinációk és anyagok tekintetében kívül-belül különleges, eredeti megoldások jellemzik. A természetközeli, outdoor programok kedvelői számára egy robusztus, a mindennapokban is jól kezelhető, élhető kempingbusz született. A tanulmányban fokozottan élvezhetjük a SpaceTourer előnyös tulajdonságait: a variálhatóságot, az egyszerű használatot, a kényelmet és a hasznos technológiákat. A Rip Curl szörfcsapata is a SpaceTourer Rip Curl Concept fedélzetén indul el következő körútjára (Rip Curl Tour by Citroën), melyre 2017. október és 2018. január között kerül sor.
- E-MEHARI STYLED BY COURRÈGES. A karakteres külsejű, 100%-ban elektromos négyszemélyes kabrió igazi szabad szellem az autók között. Az új változat hard top tetővel, központi zárral és légzsákokkal gazdagodott. Teljesen újragondolt belterében a jellegzetes Citroen stílusjegyek köszönnek vissza. Az E-MEHARI új generációjának első képviselője egy a Courrèges divatházzal közösen tervezett, limitált kiadású, exkluzív változat. A továbbra is a fenntartható mobilitás és az elegancia jegyében folytatott együttműködés keretében a két ikonikus márka most egy kívülről teljesen feketébe öltözött változatot hozott létre (a tetőíveket is beleértve), ahol a karosszéria színével élénk kontrasztot képez a Courrèges jellegzetes színvilágának megfelelő vakítóan fehér belső.
- C3 WRC: A bevezetése óta több mint 170 000 példányban elkelt szériamodell mellett a C3 WRC változata is megtekinthető a Citroen standján.
- A márka által kínált korszerű szolgáltatások kibővítik a mobilitási lehetőségek körét és egyszerűsítik az autósok életét. Ilyen például a Citroen Advisor, a Citroen kereskedésekről és termékekről szóló online véleménynyilvánítási oldal vagy az olyan új mobilitási szolgáltatások, mint a Citroen Rent&Smile, melyen keresztül márkakereskedőnktől Citroën modelleket kölcsönözhetünk vagy a Citroen Earn&Drive, ahol a márka ügyfelei pénzt kereshetnek azzal, hogy bérbe adják autójukat.
A fényárban úszó, vonzó márkastand meleg anyagaival otthonos teret varázsol a látogatók köré, ahol megvalósul a márka „Be Different, Feel Good” jelmondatában foglalt ígéret. A nagyközönség a Maison Citroenben többek között a majdani Citroen kereskedések előképét is megcsodálhatja.