DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 22. péntek
Egyéb

A világ legkeresettebb elektromos járműve

Cikksorozatunk mai részében bemutatjuk, hogyan tartotta fenn vezető szerepét a Nissan az Intelligent Mobility terén az elmúlt 70 évben. Ma a Nissan LEAF-fel ismerkedhet meg, mely amellett, hogy az elektromos járművek forradalmának élenjárója, a világ legnagyobb példányszámban értékesített elektromos autója is.

A világ első tömeggyártott elektromos autója – a Nissan LEAF – már alapjaitól kezdve úgy készült, hogy a valaha volt leghatékonyabb, elérhető árú kibocsátásmentes autó legyen – zéró emisszió, zéró kompromisszum.

A világszerte értékesített több mint 270 000 LEAF tulajdonosai az elmúlt hat évben több mint 3 milliárd kilométert tettek meg az utakon, mind ezt károsanyag kibocsátás nélkül. Ez annyit jelent, mintha hatszor oda vissza megtették volna az utat a Marsra. Ezzel a Nissan LEAF minden idők legsikeresebb és legtöbbet használt elektromos járműve lett.

Európában 77 680 LEAF talált gazdára, a LEAF Amerikától Ázsiáig 4 kontinensen és 50 országban kapható.

A vadonatúj Nissan LEAF hamarosan bemutatkozik, a legfrissebb információkért kövesse az #ElectrifyTheWorld-t.



A NISSAN EURÓPAI TEVÉKENYSÉGEIRŐL

A tengerentúli gyártóvállalatok közül a Nissan rendelkezik az egyik legátfogóbb európai jelenléttel. A helyi tervező, kutató-fejlesztő, gyártási, logisztikai, valamint értékesítő és marketing szervezeteiben több mint 17 000 alkalmazottat foglalkoztat. A tavalyi évben a Nissan egyesült-királysági, spanyolországi és oroszországi gyárai több mint 660 000 járművet állítottak elő, köztük díjnyertes crossovereket, haszongépjárműveket, valamint a Nissan LEAF-et, a világ legnépszerűbb elektromos autóját. A zéró emissziós közlekedést és a halálos kimenetelű közúti balesetek számának nullára csökkentését célul kitűző Nissan a közelmúltban bemutatta „Intelligens Mobilitás” jövőképét. Ez a „360 fokos látószögű”, átfogó koncepció határozza meg a Nissan termék- és technológiafejlesztéseinek irányát, és ezen alapulnak majd azok a meghatározó jelentőségű vállalati döntések is, melyek az autókban alkalmazott hajtásrendszereket, az autók használatát, valamint a jövő társadalmába való integrációját érintik. A Nissan jó úton jár afelé, hogy a legértékesebb ázsiai márkanév legyen Európában.  

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: