„Annak érdekében, hogy 2021-ig Európa első számú ázsiai autóipari márkájává váljunk, ügyfeleink igényei és elvárásai alapján négy stratégiai sarokpontot határoztunk meg." - nyilatkozta Thomas Schmid, a Hyundai Motor Europe ügyvezető igazgatója. „Célunk, hogy „demokratizáljuk” az új technológiákat és ügyfeleink életét annak minden egyes szakaszában megkönnyítsük. A vevői elégedettség tekintetében mind az értékesítés, mind a szolgáltatás terén már jelenleg is a vezető autómárkák között vagyunk Európában, és nagy sebességgel haladunk előre: termékcsaládunk okos bővítésével, digitális- és kényelmi szolgáltatásainkkal együtt teljesen új vásárlói élményt hozunk létre és új ügyfélcsoportok számára is vonzóvá tesszük a márkát."
Az előszó után Thomas Bürkle vezető tervező mesélt a Hyundai design stratégiájáról és mutatta be a formatervezés finom részleteket is a vadonatúj i30 Fastback karosszérián. „Az i30 Fastback tervezése során az i30 modellcsalád arányaival játszottunk: csökkentettük a kaszkádos hűtőrács magasságát, a tetővonalat pedig lesüllyesztettük. Az elegáns körvonal a nagyvonalúan ívelt, hátsó légterelő formája által még inkább hangsúlyossá válik. Csapatunk képes volt egy olyan letisztult formatervet létrehozni, mely a sportautó érzést a luxus szedán kényelmével ötvözi.”
Albert Biermann, a vállalat nagy teljesítményű autóit fejlesztő részlegének ügyvezető alelnöke vezette fel a szíveket dobogtatni készülő i30 N változatát. A többszörös, különböző útviszonyokon folytatott éles teszteken jól vizsgázott modell magas szinten képviseli a Hyundai esszenciáját, a személyre szabhatóságot és maximális biztonságra törekvést. Hangsúlyozta, hogy a sportos családtag egy igazi kanyar-csibész, kvalitásait versenypályán is vagy festői szerpentineken lehet igazán élvezni. Az i30 N fejlesztése során négy pillérre összpontosult a figyelem: a kanyarodási képességre, a vezető percenkénti szívverésére a percenkénti fordulatszám helyett (BPM VS RPM), a versenypálya-alkalmasságra és a kiegyensúlyozott teljesítményre.