“Sikerült még szerethetőbbé, élvezetesebbé és sportosabbá formálnunk ezt a kultikus kisautót, és kialakítanunk egy olyan modellcsaládot, amely olyan fejlett technológiákat kínál, amiről a kisautók vásárlói még néhány évvel ezelőtt is csak álmodozhattak,” nyilatkozta Szamosi Viktor, a Ford Magyarország ügyvezető igazgatója.
A Fiesta jól példázza a Ford új, sokszínűségre törekvő stratégiáját, hiszen a kínálatban ugyanúgy szerepel a sportos ST-Line változat, mint a kifinomult Vignale és Titanium kivitelek , amelyek néhány hónapon belül megjelennek az európai piacokon, illetve a jövőre érkező Fiesta Active crossover és a Fiesta ST.
A Ford 293 millió eurót fektet az új gyártási eljárások meghonosításába a kölni üzemben, amely már eddig is a világ egyik leghatékonyabb autógyárának számított, és ahol ezentúl 68 másodpercenként gördül majd le a gyártósorról egy új Fiesta.