Kétség sem fér hozzá, hogy a márka új modelljének neve és a Kodiaq között kapcsolat van: „A nevek közötti hasonlóság tudatos, mivel kapcsolatot teremt a márka jelenlegi és jövendőbeli modelljei között” – nyilatkozta Stefan Büscher, vezető marketing és termékmenedzser.
A videó bemutatja, hogy az alaszkai Kodiaq-sziget lakói újfejt részt vállaltak az új Skoda SUV elkeresztelésben. A „KAA’RAQ” az Alutiiq törzsi nyelvben autót jelent, a „RUQ” pedig a márka dinamikus voltát a logóban is kifejező nyílvessző. A film bemutatja ahogy egy tizenkét éves kisfiú a két kifejezést ötvözve megalkotja az új szót.
A Skoda 2025 stratégiájának részeként a márka az elkövetkező években intenzíven bővíteni fogja a modellkínálatát. Az elsődleges hangsúlyt az SUV portfólió bővítésén lesz.
A Skoda Kodiaq, az új nagy SUV nemzetközi piacokra való friss bevezetésével és a Skoda Karoq bemutatásával a cég mérföldkőhöz érkezett. A Karoq piaci bevezetése 2017 második felében következik.