Már több mint egy éve tért vissza a Lada autómárka Magyarországra és az értékesített darabszám alig 11 hónap alatt elérte az 1000-et. A magyar piacra 2017 márciusában érkezett, új fejlesztésű modellből, a LADA Vestából pedig két hónap alatt 100-at adtak el. Az európai igényeket is teljes mértékben kielégítő új generációs LADA Vesta alapismérvei a modern dizájn, a kiváló ár-érték arány és a megbízható minőség. Jellegzetes X-domborítású karosszériakialakítása könnyen felismerhetővé teszi az utakon. Felszereltség tekintetében a korábbi modellekhez képest tele van extrákkal, ami jelentős árelőnyt jelent más márkákkal történő összehasonlításban is. Ráadásul a LADA már rendelkezik országos márkakereskedői hálózattal, országszerte 20 helyszínen áll az érdeklődők és a vásárlók rendelkezésére, ami a flottakezelők és a LADA vásárlók szempontjából is alapkövetelménynek számít.
„A gépjárművek vételára mellett egyre fontosabbá válik a fenntartási, üzemeltetési költségek figyelemmel kísérése, mert a napi szintű operatív működésben az üzemanyagköltségeken kívül a karbantartási, szervizelési költségek jelentős volument képviselnek. Úgy gondoljuk, hogy a Ladák a tényleges használat során bizonyítottan hatékonyak a költségmegtakarítás szempontjából. A másik ok, ami miatt a Ladára esett a választás, a Vesta megjelenése volt, ami az eddigi piaci tapasztalataink szerint ár-érték arányban abszolút versenytársa tud lenni más autómárkáknak.
Mind küllemét, mind felszereltségét tekintve a mostani trendnek megfelelő, sőt bizonyos szempontból túl is teljesíti azt. Mivel sok meglévő és jövőbeli partnerünk minden egyes kifizetett bérleti forintjának az értékét mérlegre teszi, azt gondoljuk, hogy a LADA Vesta modellnek van létjogosultsága a költséghatékonyságra törekvő, megfontolt flotta ügyfelek körében.– nyilatkozta Misnyovszki Béla, a Future FM Gépjárműflotta-kezelési üzletágának igazgatója.