Az ideiglenes autószalon koncepciója nemcsak Magyarországon, de az autóiparon belül is innovatívnak számít. A Pappas Auto révén létrejött egyedülálló márkainstalláció keretei között a márka szakértői termék- és szolgáltatás-tanácsadással várnak minden érdeklődőt a MOM Park második emeletén.
Ennek során a termékszakértők nemcsak részletes információkat nyújtanak az új Mercedes-Benz modellekről, szervizszolgáltatásokról, hanem segítenek az autókonfigurálásban is. Ezen túlmenően gyors és szakszerű támogatást biztosítanak a Mercedes me alkalmazással felmerülő problémák kapcsán, vagy akár a Jahreswagen, a hivatalos Mercedes-Benz márkakereskedők által forgalmazott használt autók kapcsán is segítenek az érdeklődőknek.
A Mercedes-Benz Pop-Up Store-ban a márka lehetőséget nyújt szervizidőpont kérésére és tesztvezetés előregisztrációra is, míg a látogatók megismerhetik a Mercedes-Benz Boutique termékkínálatát, valamint a Mercedes-Benz tartozékokat és ajándéktárgyakat is a professzionális termékszakértők segítségével.
A pop-up store, az úgynevezett „ideiglenes üzlet” újszerű értékesítési forma. Mindössze 18 éves története Los Angelesből indult, ahol az első hasonló elven működő bolt 1999-ben nyitotta meg kapuit. A koncepció hamar népszerűvé vált a divatipar és a design fókuszú iparágak körében Amerikában és Nyugat-Európában, de Magyarországon egészen 2011-ig várni kellett az első pop-up üzletre.