A sajtótájékoztató szervezője, valószínűleg ismerte a demonstráció szó jelentését, a latin eredetű szó jelentése bemutatni. Erre volt felfűzve az egész rendezvény, ami a Hungaroringen található Groupama vezetéstechnika centrumban került megrendezésre. A felvezetést a háttéradatok ismertetése jelentette, ahol különféle hazai statisztikákat ismertettek. Ezek után jöttek a technikai részletek, az új, DriveGuard technológiáról, ami az erősített oldalfalának, a gumi oldalán lévő hűtő lamelláknak és sok más újításnak köszönhetően, max. 80 kilométert lehet vele haladni, 80 km/órás sebességgel. Ennek az ára, hogy úgy 10-15 százalékkal nagyobb a tömege a jelenleg futó, a végletekig lekönnyített abroncsoknál, ezen felül tíz százalékkal kerül többe a hagyományos társainál. Cserébe „jobban állja” a padkázást, a kátyúkon való keresztülhajtást és persze a fő mutatványa, hogy laposan is el lehet menni vele 80 kilométert, ami egy autóúton, autópályán, főúton kapott defekt esetén, szó szerint életmentő tulajdonság.
Az egyik próbán a vizes körpályán köröztünk VW Golf 1,2 TSI modellekkel, ez azt jelentette, hogy 60 km/óra körüli sebességgel hajtottunk körbe-körbe. (Jól tapadt a gumi a vizes aszfalton, jobban bírta, mint a kolléga, aki szédülni kezdett a körözéstől.)
Ennél egy fokkal tanulságosabb volt a Hungaroring körüli falvak körbe járása, nulla levegő tartalmú bal első kerékkel… Ez bizonyította, hogy nem szimpla vetítés volt amit előtte mondtak, hanem működnek az állítások. Ráadásul a tatbányai Bridgestone gumigyár főmérnöke ütött szöget minden gumiba, majd eresztette le őket.
A próbaút meggyőző volt, mert 80 km/órás tempónál elengedtük a kormányt, és az autó tökéletesen egyenesen futott. A defektről csak jellegzetes klaffogó hang és a guminyomás jelző riasztása tudósított. Ez elég meggyőző bemutató volt. A csak guminyomás érzékelővel felszerelt autóra szerelhető DriveGuard gumik abban különböztek a laposan megtett 20 kilométert követően, hogy érezhetően melegebbek voltak.