„A B-szegmensben is egyre emocionálisabb autókat kívánnak a vevők. Mozgalmas designjával és az urbánus életstílushoz illő előnyeivel ennek a várakozásnak felel meg a Crossland X, – városban kezesen viselkedik, hosszú úton magabiztosan teljesít“, jelentette be az Opel marketing-főnöknője, Tina Müller az X-Faktoros típust. „Olyanoknak való, akik a városban élik ki a vidék iránti szeretetüket, saját paradicsomot és zöldséget termesztenek a tetőteraszon, és tágas helyet akarnak a gyerekeiknek, illetve amikor bevásárolni mennek a bio-piacra.“
Az SUV és CUV modellek értékesítési számai a B-szegmensben 2010 óta megötszöröződtek. Az Opel Crossland X még jobban felélénkíti e kategóriát, és további növekedést eredményez a márkának. Ezzel a típussal egy egész crossover-offenzívát indít az Opel 2017-től, kiegészítve az ADAM-től a Zafiráig terjedő portfólióját.