A digitális világban most először a nézők is rendezhetnek: Hollywood egyik legnépszerűbb férfi színésze, Jude Law, és a Lexus közösen mutatnak be egy élő adásban közvetített, improvizáción alapuló produkciót, amelynek helyszíne a londoni színházi világ, és amelynek kiindulópontja a Lexus RXluxus crossover vezetőülése. A színpadi legenda és filmsztár egyetlen éjszakára visszatér Londonba, hogy egy ‘utazás’ főszereplője legyen. A sajátságos kaland során Law a Soho utcáit járja, méghozzá a rendező és a nézők valós idejű narratívája alapján, hatalmas színészi rutinjára támaszkodva. Mindeközben különféle utasításokat kap, és ezeknek megfelelően egy sor gasztronómiai, zenei és művészeti eseményeken kell részt vennie.
A nézők élő adásban követhetik a produkciót, és szavazhatnak arról, hogy a lehetséges változatok közül melyik irányban haladjon tovább a történet. Az élő közvetítés narratívájának alapját az ‘RX Életérzés’ képezi – vagyis az a különleges luxus-életstílus, izgalom és csillogás, amit érzékletesen testesített meg a 2016-os Lexus RX legutóbbi televíziós reklámja, amelynek ugyancsak Jude Law volt a főszereplője.
Aki követni szeretné az eseményt, és instruálni Jude Law-t, annak nem kell mást tennie, mint jövő hétfőn, október 24-én 18:30-kor ellátogatnia a https://www.lexus.eu/rxliveoldalra.
“A kifinomult eleganciát a dinamikus vonalvezetéssel, lenyűgöző teljesítménnyel és a környezetbarát hybrid technológiával ötvöző luxus crossover, a sajtó által a szabadidőautók etalonjaként is emlegetett, hazánkban is hihetetlenül népszerű RX épp úgy meghódította az európai prémium szegmens vásárlóit, mint ahogyan Jude Law filmjei és színészi játéka révén a nagyközönséget. Éppen ezért méltán volt népszerű az a reklámfilm, amely Jude Law főszereplésével, a Lexus RX révén, és némi finom humorral megfűszerezve mutatta be Hollywood csillogását.” – fogalmaz Varga Zsombor, a Toyota Central Europe Toyota és Lexus márkák PR kommunikációjáért felelős vezetője.
„A Lexus és a színészlegenda ugyanakkor ezúttal még ennél is tovább megy: egy a világon egyedülálló kampány révén bárki online, valós időben vehet részt az új Lexus film forgatásán, Jude Law-t instruálva, amire a mindennapokban csak a legnagyobb hollywoodi rendezőknek van lehetősége. Reményeink szerint e különleges élmény révén még többen ismerik meg a Lexus által képviselt életérzést és még többekhez kerülnek közel a márka értékei, no és nem utolsó sorban a lenyűgöző Lexus RX.” – teszi hozzá a szakember.