Az Interbrand idén is összeállította a világ legerősebb, illetve legtöbbet fejlődő márkáinak névsorát, s a listában számos autómárka is helyet kapott. A legtöbbet fejlődő márkák között találjuk a Nissant a 4. (22 százalék), valamint a Minit, a Porschét és a Mercedest holtversenyben a 8. (18 százalék) helyen. A Nissant e tekintetben csak a Facebook, az Amazon és a Lego előzi meg, míg a további említett márkákat az Adobe, a Starbucks és a Zara is.
Ami az erősorrendet illeti, az autómárkák közül továbbra is a Toyota áll az élen az összesített lista ötödik helyén az Apple, a Google, a Coca-Cola és a Microsoft mögött, majd az IBM, a Samsung és a Facebook után a második legtöbbet, 33 százalékot fejlődő Amazon mögött a kilencedik helyen jön a Mercedes-Benz.
A lista további autós szereplői: BMW (11.), Honda (21.), Ford (33.), Hyundai (35.), Audi (38.), VW (40.), Nissan (43.), Porsche (50.), KIA (69.), Land Rover (78.), Mini (88.), Tesla (100. hely).