DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. december 23. hétfő
Egyéb

A Hankook a Real Madrid mellé állt

A Hankook globális partneri megállapodást írt alá a Real Madrid labdarúgó csapatával. A három szezonra szóló szerződés 2016. júliusában lép életbe. A széleskörű partneri együttműködésnek köszönhetően a gumiabroncsgyártó megerősítheti kapcsolatát a fogyasztókkal, világszinten ugyanis több mint 450 millióan szurkolnak a Real Madrid csapatának az ázsiai csendes-óceáni térségtől Kínán és Latin-Amerikán át egészen Európáig. A Hankook és a 2016-os UEFA-bajnokok ligájának első helyezettje közötti partnerkapcsolat a győztes innováción alapuló prémium márkaérték közös szellemiségét is megjeleníti.

A Hankook Tire már régóta aktív szerepet játszik a globális sport marketing piacon. most pedig a világhírű Real Madrid csapatával bővítette prémium sport szponzori portfólióját. A legutóbbi UEFA-bajnokok ligája győztesével kötött három éves megállapodás, amely alapján az összes Santiago Bernabéu stádium lejátszott mérkőzésen megjelenik majd a pálya körül a Hankook reklámja, 2016. júliusában lép életbe. Emellett a megállapodás részét képezi számos további globális marketing jog is.

HKT_Real_Madrid_logo_



A megállapodás a prémium márkaérték győztes innovációs szellemét jelzi, amit mind a Real Madrid domináns globális futball sikerei, mind pedig a Hankook Tire bizonyított műszaki kiválósága és prémium termékei alátámasztanak. Mindkét fél jövőbe mutató befektetéseket, innovatív stratégiákat és kiegyensúlyozott teljesítményt próbál nyújtani az ügyfeleknek és a szurkolóknak egyaránt. A Hankook Tire célja a márka elismertségének javítása és globális jelenlétének erősítése a Real Madrid világszintű népszerűségének révén.

“Ez a stratégiai partnerkapcsolat a világ egyik legjobb futball klubjával ajándékot jelent ügyfeleink számára, és természetesen a Hankook márka számára is szerte a világon”- jelentette ki Seung Hwa Suh, a Hankook Tire alelnöke és ügyvezető igazgatója. “Mivel a Hankook Tire és a Real Madrid osztozik a győztes innováció kultúráján a saját területén belül, úgy gondoljuk, hogy a partnerkapcsolat újabb fontos lépést jelentene mindkét fél számára prémium márkakénti elismertségük globális szinten való növelésére. A Hankook Tire kiváló vezetési élményt nyújt ügyfelei számára, míg a Real Madrid kiemelkedő szinten járul hozzá a futball világához.”

A szponzori megállapodás a Real Madrid és a Hankook Tire között nem pusztán a csapat hazai meccseire vonatkozik a Primera Divisió-n (a spanyol labdarúgó-bajnokság első osztálya) belül, hanem tartalmazza a Real Madrid Copa del Rey meccseit (a spanyol nemzeti futball kupa), valamint a nemzetközi hazai- és idegenbeli meccseket. A 450 millió Real Madrid rajongóra alapozva a Hankook aktívan terjeszti márkafilózifiáját és innovatív termékeit, valamint szolgáltatásait a számos promóciós lehetőségen keresztül, amelyeket például a klub elsőrangú játékosaival szervezett különféle marketing események kínálnak.

A Hankook már most is hivatalos partnere és szponzora számos nemzetközi sport és motorsport eseménynek: UEFA Európa Liga, BV Borussia Dortmund (a német labdarúgó-bajnokság első osztályában játszó klub), Northampton Saints rugby club (Angol rögbi liga), LOU rugby club (Francia rögbi liga), DTM (Deutsche Tourenwagen Meisterschaft (Német Túrautó Bajnokság)), FIA Formula 3 Európai Bajnokság, és még sok minden más.

 

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: