A maradék 91 százaléknyit a Fiat-Chrysler részvényesei között osztják majd el. Ebből 25 százalékot az Agnelli család vagyonát kezelő Exor, 10 százalékot pedig Piero Ferrari, Enzo Ferrari egyetlen leszármazottja kap meg. A döntéshozatalt ez nyilván nem befolyásolja majd, mert a szavazati arányok továbbra is változatlanok maradnak.
Ez vonatkozik Pieróra is, hiszen a 9 százalékos részesedése csak elvi jelentőségű. A döntés mögött az áll, hogy a 893 millió dollár értékű részvénycsomag értékesítésével lehetőség lesz a jelenlegi Fiat és Chrysler modellpaletta frissítésére. A tervek szerint az Alfa Romeo, a Jeep és a Maserati kíván támogatást az anyacégtől, ami így lehetővé válik. Az üzlet másik célja, hogy a részvények vásárlási értéke lehetővé teszi, hogy felmérjék a Ferrari cég teljes értékét is.
Az előzetes számítások szerint ez az összeg 9,8 milliárd dollár, bár ennek idővel növekednie kell. A pénz mögött más üzleti megfontolás is állhat, hiszen a Ferrari jelenlegi tulajdonosai szabadulni szeretnének a Fiat-Chrysler csoporttól, ami a közeljövőben újabb fúziót tervezne egy nagyobb autógyártóval. Egy ilyen üzletnek azonban a Ferrari már nem lenne a része. A Ferrari ennek ellenére azért várhatóan továbbra is részt vesz majd a Maserati és az Alfa Romeo csúcsváltozatainak fejlesztésében.