A fejlesztésekbe a Kissling Motorsport szakembereit is bevonták, hogy az új generációs utcai gépből igazi harcost faragjanak. Az átalakítás gyakorlatilag azt jelenti, hogy szinte csak a forma mutat némi hasonlóságot a civil változattal, az acél és karbonszálas lemezek alatt szinte minden részlet a jobb vezethetőségről szól.
A nagyobb leszorító erőt biztosító, kifejezetten szépre sikerült karosszéria elemeit úgy alakították ki, hogy a merevítő csövezés ellenére a súlya ne lépje át az 1200 kilót. A jobb leszorító erőt állítható első légterelő és hátsó szárny termeli, amire bizony szüksége is van. A 2 literes sornégyes turbómotor 330 lóerőt és 420 Nm forgatónyomatékot képes előállítani, amit Drexler gyártmányú, a kormánykerékről fülekkel kapcsolható 6 fokozatú szekvenciális sebességváltó és mechanikus zárású differenciálzár segítségével próbál az első kerekeken keresztül az aszfaltnak átadni. A birkózás persze megvan, hiszen a kerekekre maximális zárás esetén is csak 410 Nm adható le, a többlet tehát inkább magasabb sebességfokozatoknál hasznosítható. A hatékony lassítást elől 378 milliméteres hűtött féktárcsák és hatdugattyús féknyergek, hátul pedig 265 milliméteres, szintén hűtött féktárcsák és kétdugattyús féknyergek biztosítják.
A futómű elöl-hátul állítható magasságú és csillapítású, így minden körülmények között biztosítható a jármű stabilitása. Ez különösen fontos, mert a versenyszabályok az elektronikus menetstabilizálót és az ABS használatát is tiltja. Az üzemanyagtank a 2017-es szabályozásnak megfelelően 100 literes, szelepes légmentesítéssel. Akinek esetleg sikerült az érdeklődését felkelteni, annak fontos információ az autó alapára: nettó 95 ezer euro (közel 30 millió forint). Persze csak versenyzőknek…