Mivel a bajorok már korábban ígéretet tettek arra, hogy az M-logóval is ékesített példányt készítenek belőle, így láthatóan mindent bele is adtak az elkészítés során, hogy a szakértelmüket bizonyítsák. A küllem a régi kereklámpás M3-as stílusából is átemel néhány részletet, különösen a kerékjáratok szélesítései tűnnek fel elsőként.
Ezt a hangulatot erősítik az első kötények hatalmas belépőnyílásai, és a négy méretes kipufogó, melyekből a hat henger mennyei dorombolása teszi próbára az utasok érzelmeit. A lényegi elemek azért a kellemesen domborodó motorháztető alatt találhatók. A 3 literes, sorhatos turbómotor alapjaiban változatlan, de a szoftveres hangolásánál ügyeltek arra, hogy a 370 lóerős teljesítmény és az 500 Nm-es forgatónyomaték kellő távolságban legyen az M3-as adataitól. A hatfokozatú kézi vagy a 7-es robotváltó szintén ismerős darab, akár csak a speciális rajtautomatika, mely lehetővé teszi, hogy az M2-es 4,5 másodperc alatt elérje a 100-as tempót. Az opciós csomagból választható a végsebesség 275-re emelése, 20 colos alufelni, vagy éppen a sebességváltó, a kormányzás, a gázreakció és a futómű egyéni beállítása is.