A verseny mögött azért némi huncutság is érezhető, hiszen a nagy harcosok igyekeznek a szomszéd receptjeiből is kifőzni valami használhatót. Ezt az utat követte a Honda, amikor a Detroitban már bemutatott FCX tanulmány alapjaira elkészített egy szériaérettnek tűnő kiadást, amit Tokióban rövidesen szemügyre is vehetünk.
A design az igazán futurisztikus hangulatú FCX-hez képest ugyan józanabbra sikerült, de a japános hangulat és a szépen kidolgozott részletek azért hibátlanul megmaradtak, hasonlóan a méretes LED kijelzőkkel tarkított, tágas utastérhez, amihez az ötajtós kialakítás, a hatalmas üvegfelületek és a nagyobb tengelytáv is hozzájárult. Az üzemanyagcellák gőzfakasztása színtiszta vizet juttat a levegőbe, és természetesen áramot a 136 lóerős, 271 Nm forgatónyomatékú villanymotor számára. Sportautós száguldásról tehát szó sincs, viszont környezetbarát családi autózásról már annál inkább. Mivel az FCV a következő Accord részleteit is előre vetíti, csak remélni lehet, hogy hasonló gőzgéppel az öreg kontinensen is találkozhatunk majd.