DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 5. kedd
Egyéb

Világpremier: középpontban a Multivan PanAmericana

Világjáró? Vagy terepre született? Esetleg – mint ebben az esetben is – egy igazi versenyre termett egyéniség? Az új Multivan PanAmericana tanulmány nem csupán a különböző világokat egyesíti, általa ezek a területek könnyedén meghódíthatóvá válnak.

A Frankfurti Nemzetközi Autószalon (IAA) alkalmával a Volkswagen Haszonjárművek szakemberei bemutatták a limitált darabszámban elérhető PanAmericana-t, amely a Hannoverben készülő Multivan már eddig is gazdag palettáját egy újabb sikeres modellváltozattal bővíti. A PanAmericana a megfelelő választás abban az esetben is, ha a belső térben például értékes motorkerékpárt kívánunk kényelmesen és biztonságosan szállítani– legyen az úti cél akár a versenypálya, akár a kedvenc, Alpokon átívelő túraútvonal. A PanAmericana ráadásul elektromos támogatást nyújt a beemelésnél illetve a kiemelésnél is.

A PanAmericana tanulmány egyesíti a Multivan kínálta kényelmet az SUV modellek terepes képességeivel. De mindenekelőtt azt teszi, amihez legjobban ért: első osztályú szállító jármű, amely szinte bármilyen méretű rakomány esetén tökéletesen helyt áll. Ez a változat pedig egészen különleges lehetőségeket nyit meg vezetője számára: a végtelen szabadság és erő érzetével ajándékozza meg tulajdonosát úticéltól függetlenül. A Multivan PanAmerican modellbe minden, ami a célhoz vezető úton szükséges, belefér.

Multivan PanAmericana_Frankfurt



Világjáró: a Multivan PanAmericana tanulmány Oryx fehér fényezéssel készült és számos egyedi részlettel bír. Már első pillantásra látszik, hogy a Multivan korlátozott számban készülő változatával állunk szemben. Erről árulkodik a B oszlopon és a jármű csomagtér ajtaján elhelyezett PanAmericana jelölés és a hűtőrácson illetve az oldalsó küszöbök felett megjelenő piros és fekete sáv. A kerékjáratok és a szélesített oldalsó küszöbök szintén a jármű sportosságára irányítják a figyelmet. Szemből nézve vonzza a tekintetet a jármű alját borító robusztus könnyűfém védőlemez.

A belső térben igényes, ugyanakkor ellenálló anyagok sorával találkozhatunk. Különlegesség például az ülések dekoratív fehér és karbon színű szegélye, amelyek a külső fényezéssel színben összhangba hozhatóak, továbbá kombinálhatóak az ülések középső részén alkalmazott strapabíró „Clip” kárpittal, amelyeket fehér öltések díszítenek. Az utastérben a kárpitozott padlózat helyett gyémánt mintás alumínium lemez hangsúlyozza a jármű elnyűhetetlen karakterét.

Utóbbi szempont a célközönség szempontjából fontos, hiszen a most először bemutatott modellváltozattal szemben igen nagyok az elvárások. A célcsoportot ugyanis olyan motorversenyzők is alkotják, akik kényelmesen és biztonságosan szeretnénk szállítani értékes motorjaikat az egymástól távol levő pályák között. Ők biztosan nagyra értékelik – a szükséges elektromos működtetésű rámpával és belső rögzítő horgokkal felszerelt – Multivan legújabb változatát, amely tökéletes társ az eljövendő kalandokhoz.

Tények és adatok:

Név: Multivan PanAmericana Edition (tanulmány)

Leírás: az ideális jármű az eljövendő versenypályás kalandokhoz és azokon túl

Méretek:

Hossz (mm): 4 904

Szélesség (mm): 1 904

Magasság (mm): 1 990

Szabadmagasság (mm): 178

Tengelytáv (mm): 3 000

Első/hátsó terepszög: 21.8°/16.2°

Futómű típusa: 4Motion állandó összkerékhajtás, mechanikus hátsó differenciálzár

Erőforrás / teljesítmény / váltó:

2.0 TDI BMT (EA 288), 150 kw/204 LE

(450 Nm maximális nyomaték 1 400 és 2 000 fordulatszámnál)

7 sebességes DSG váltó (DQ500)

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: