Az autózás e sajátos szemlélete a forgalmazott termékeken kívül a zökkenőmentes és nyugodt ügyintézés érdekében a kínált szolgáltatásokra és a hálózati munkára is kiterjed. A Citroen továbbra is ezt az egyedülálló filozófiát követi.
Ahogyan azt a túraautó-világbajnokságon aratott sikerei is bizonyítják, a Citroen minden fronton teljes erőbedobással küzd. A Frankfurti Nemzetközi Autószalon pedig remek alkalom arra, hogy legújabb törekvéseiről is hírt adjon a világnak.
- MERÉSZ ÉS KREATÍV TANULMÁNYAUTÓK
A Frankfurti Autószalonon a Citroen két karakteres tanulmányautóval mutatja be, hogy mit gondol az autózásról:
- Világpremier: a CACTUS M koncepcióautóval a Citroen a C4 Cactus frissességtől és energiától duzzadó újraértelmezését kínálja. Az egyedi dizájnú és karakterű modell most egy optimizmustól sugárzó, outdoor tevékenységekhez tervezett szabadidő-tanulmány képét ölti magára, mely a Citroennél megszokott értékekkel összhangban a legendás Méhari örökségét viszi tovább.
- Európai premier: AIRCROSS koncepcióautó, avagy SUV Citroen módra. Az Európában első ízben bemutatott modell már a márka felső kategóriás pozicionálásának lehetőségeit példázza.
A Citroen továbbra is őrzi egyedi karakterét és kifogyhatatlan kreativitását, amely újra és újra meglepetést okoz.
- MEGÚJULT KÍNÁLAT: MÉG VONZÓBB MODELLEK
Korszerűbb választék
Az elmúlt hónapokban a Citroen a márka jellegzetes értékeit felmutató modellek egész sorát piacra dobta. Elsőként új stílusú crossoverét, a C4 Cactus-t, mely egy szokatlan technológiai megoldásokat felvonultató, kényelmes autó – igazi egyéniség a városi forgatagban. A modell eddig több mint 35 díjat nyert, április 2-án New Yorkban neki ítélték többek között a rangos „World Design Car of the Year” (Az Év Legszebb Autója) címet. A Frankfurti Autószalonra a C4 Cactus új felszerelésekkel (pl. 2:1 arányban osztott hátsó üléspad), egy új motorral (BlueHDi 100 S&S ETG6) és egy új karosszériaárnyalattal (Jelly Red) érkezik. A Citroen C1 karakterét is új felszerelések (Active City Brake, AFIL) és színkombinációk (Blue Lagoon) gazdagítják.
Megújult kedvencek
Az autómustrán látható lesz két nemrégiben frissített kedvenc is. A saját kategóriájában biztos értéket képviselő új Berlingo Multispace és a C4 új kínálata mostantól még inkább megfelel az ügyfelek elvárásainak.
A kényelem mint közös nevező
E korszerű modellválaszték közös jellemzője a kényelem. A Citroen által tervezett autók mindenben egyformán megnyilvánuló általános kényelmükről híresek. Ez a kényelem újfajta felfogását tükrözi, mely a legújabb elvárásokat és az autózás újfajta élményét is szem előtt tartja.
- HASZNOS TECHNOLÓGIÁK
Még hatékonyabb motorok
A Citroen technológia tekintetében is a legjobbat igyekszik nyújtani ügyfeleinek. Ez többek között olyan legújabb generációs motorokat jelent, mint a jelenleg a Citroen C5 kínálatában szereplő BlueHDi 150 S&S és a BlueHDi 180 S&S EAT6 dízelmotorok vagy a PureTech benzinmotorok. Az utóbbi családba tartozik a C3, C3 Picasso, C4 Cactus, C4, C4 Picasso és Grand C4 Picasso motorpalettáján megtalálható háromhengeres PureTech turbómotor, mely az „Engine of the Year” (Év motorja) címet is elnyerte.
Internetes szolgáltatások
A márka a napi autóhasználat még zavartalanabbá és egyszerűbbé tétele érdekében Citroen CONNECT néven az online szolgáltatások teljes palettáját kínálja. A kínálat mostantól a Citroen CONNECT PACK csomagokkal bővül (országtól függően).
- MINDENRE KITERJEDŐ TÖRŐDÉS
A Citroen arra törekszik, hogy az átláthatóságra és bizalomra épülő kapcsolat, a zavartalan és stresszmentes ügyintézés révén biztosítsa ügyfelei általános megelégedettségét, és ezáltal elérje, hogy a Citroen legyen az ügyfelek által leggyakrabban ajánlott autómárka. Ez a hozzáállás nemcsak a forgalmazott termékekben, hanem az autós életet egyszerűbbé tevő szolgáltatásokban is megnyilvánul. Ilyen például a Citroen Service Racing, mellyel a gépkocsi karbantartása mindössze 1 órát vesz igénybe, és felárat sem kell fizetni érte. Az említett cél érdekében a hálózat a Citroen ÉS ÖN konstrukció keretében komoly kötelezettségeket vállal az ügyfelek felé. Ezek közül is példaértékű a Citroen ADVISOR weboldal, amely – az autómárkák történetében egyedülálló módon – interaktív online véleménynyilvánításra ad lehetőséget.
A Frankfurti Autószalon 2015. szeptember 17. csütörtöktől fogadja a nagyközönséget. A Citroen standja 8-as csarnokban lesz megtalálható. A sajtónapok szeptember 15-én kedden és 16-án szerdán lesznek.