DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. december 24. kedd
Egyéb

Nyerő négyes - Audi jelenlét Frankfurtban

Az Audi ismét látványos építészeti megoldásokat alkalmaz a 2015-ös Frankfurti Nemzetközi Autószalonon.

A hagyományos kiállítótér helyett minden érzékszervet megmozgató multimédiás élmény várja a látogatókat az idei Frankfurti Autószalonon, hogy felfedezzék az Audi által fókuszba állított négy központi témát: Audi Sport, quattro, Audi Technológia és Audi ultra. Az ingolstadti márka éppen ezért egy ideiglenes épületet hozott létre a Frankfurti Autószalon kiállító területén. Ez az épített kirakat lélegzetelállító háttérként szolgál majd az Audi legkeresettebb modelljének, az Audi A4 új generációjának bemutatásához.

„Korábban még soha sem alkottunk olyan kiállítóteret, amely tematikájában annyira kötött lett volna, mint a mostani. Mostanáig nem tudtuk az Audi fejlesztéseket ennyire részletekbe menően megmutatni. A 2015-ös Frankfurti Nemzetközi Autószalonon minden eddiginél több élményt kínálunk látogatóinknak, amely egyedi és különleges kombináció.” – nyilatkozta Luca de Meo, az Audi AG igazgatótanácsának az értékesítés és marketing területéért felelős tagja.

Audi - Frankfurt_resize



Az Audi épületének bejárata jelenti a kiindulópontot az úgynevezett „élmény sétához”, amely az épület belsejében kiállított modellek körül vezet. A közel 100 méter hosszú út végigviszi az érdeklődőket az Audi négy kiemelt témáján: az Audi Sport márka motorsport örökségétől kezdve, az Audi Technológia összefoglaló név alatt látható fejlesztések során át, amely az Audi virtual cockpit kijelzőtől egészen a lézerfény alkalmazásáig öleli fel az újdonságokat, az Audi ultra hatékony műszaki megoldásain keresztül egészen a quattro összkerékhajtás sikertörténetéig.

Az élmény séta során innovatív bemutató elemek sora mozgatja meg a látogatók minden érzékszervét. Kezdve a -21 Celsius fokos quattro jégteremtől a holografikus ablakig, amely a kiterjesztett valóságot használja az Audi technológiák digitális információi és a kiállított valós jármű közötti kapcsolat létrehozására. Az új Audi A4 megjelenésével a bemutatott újdonságok egy része most debütál az A4 szegmensében. Az élményséta útvonalát követve a kiállítótérbe érve az új Audi A4 kerül a középpontba. Az Audi legkeresettebb modellje az épület közepén, egy forgószínpadon kapott helyet egy óriási iránytű részeként. Abban a pillanatban, ahogy az iránytű a négy égtáj valamelyikére mutat, a kivetítőn megjelenik az Audi négy tematikus világának egyike. Szintén az Audi jövőképébe enged bepillantást az Audi e-tron quattro concept tanulmány. A látogatók élőben most először, a Frankfurti Nemzetközi Autószalonon kerülhetnek közelebbi kapcsolatba a koncepcióval. A sportos SUV jól demonstrálja a márka első nagy szériás elektromos autójáról alkotott elképzeléseket.

Az idei Frankfurti Nemzetközi Autószalonra megálmodott háromemeletes ideiglenes épület egy 70 x 55 méteres területen épül a kiállítási terület központi részén. Az építési munkálatok már július közepén elkezdődtek, szeptember közepéig várhatóan több mint 200 kilométernyi kábel és közel 700 négyzetméternyi LED felület kerül beépítésre. Az épület belsejében kialakításra kerülő kiállítótér 33 modell számára biztosít elegendő helyet. A Frankfurti Nemzetközi Autószalonra tervezett Audi jelenlét koncepciójának megtervezését és megvalósítását az Audi a Schmidhuber+Partner GbR és a Mutabor Design GmbH cégekkel közösen végzi.

Az Audi márka 2011-ben és 2013-ban is saját épülettel képviseltette magát Frankfurtban. A Frankfurti Nemzetközi Autószalont kétévente rendezik meg. A 2013-as kiállítás során több mint 800 000 látogatót fogadott a négykarikás márka és számos komoly elismeréssel jutalmazták a kiállító terület kialakítását, elnyerte többek között a németországi művészeti vezetők (Art Directors Club) Arany Szög elismerését is. A 66. Frankfurti Nemzetközi Autószalon 2015. szeptember 19 és 27 között várja a látogatókat.

Az AUDI 2014-ben összesen mintegy 1.741.100 Audi gépkocsit szállított ki ügyfeleinek. A vállalat 2013. januártól szeptember végéig mintegy 49,9 milliárd euró forgalom mellett 5,03 milliárd euró működési eredményt ért el, s a világ több mint száz piacán van jelen. Az Audi termelési helyszínei között szerepel Ingolstadt és Neckarsulm (Németország), Győr, Brüsszel (Belgium), Pozsony (Szlovákia), Martorell (Spanyolország), Kaluga (Oroszország), Aurangabad (India), Csangcsun (Kína), valamint Jakarta (Indonézia). 2013 vége óta a négykarikás márka Fosanban (Kína), 2015-től pedig São José dos Pinhaisban (Brazília) illetve 2016-tól San José Chiapában (Mexikó) is termel. Az AUDI AG százszázalékos tulajdonú leányvállalata többek között a quattro GmbH (Neckarsulm/Németország), az Automobili Lamborghini S.p.A. (Sant’Agata Bolognese/Olaszország), valamint a Ducati Motor Holding S.p.A. (Bologna/Olaszország) sportmotorkerékpár-gyártó. Az Audi jelenleg világszerte közel 80 ezer dolgozót foglalkoztat, közülük nagyjából 55.800-at Németországban. A vállalat 2015 és 2019 között összesen mintegy 24 milliárd euró beruházását tervezi, túlnyomórészt új modellek és hosszútávon fenntartható technológiák fejlesztésébe. Az Audi maradéktalanul eleget tesz közösségi vállalati felelősségéből származó kötelezettségeinek, s a hosszú távú fenntarthatóság követelményét folyamatai és termékei stratégiai feltételeként határozta meg. A hosszú távú cél a széndioxid-semleges mobilitás.

 

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: