A Range Rover Evoque kidekorálását az Operaház előtt végezték, derül ki abból a videóból, ami most került fel a világhálóra. 3 napon át dolgoztak rajta a grafikusok. A helyszínt nem véletlenül választották meg. Ezen a környéken az átlagosnál több a külföldi turista, akiknek szeretnék felhívni a figyelmét a füredi Picasso kiállításra. Ugyanakkor a helyszínnek jelzésértékű üzenete lehet az autópiac számára is, hiszen a kulturális intézmény kizárólagos autós partnere a BMW. A Land Rover pedig egyre inkább (ismét) komoly piaci vetélytársa a német márkáknak. Picasso autójának készítői az erre irányuló kérdéseket sem cáfolni, sem megerősíteni nem akarták.
A Jaguar és a Land Rover, minden korábbi pesszimista jóslatot megcáfolva jól prosperált a tavalyi évben. Ez főleg annak köszönhető, hogy mindkét márka kínálata megújult a formavilág pedig a retrókorszak után új irányt vett
Tavaly világszerte 462 678 autót adott el a Jaguar Land Rover Limited (ebből 381 ezer volt a Land Rover, és az elmúlt évtized rekordját megdöntve több mint 81 ezer a Jaguar), így a cégcsoport 9 százalékos növekedést könyvelhetett el, idén pedig a tervek szerint további modellekkel átlépheti a félmilliós határt.
Az igények már akkorák, hogy a nagy-britanniai gyártókapacitás nem bírja az iramot, így a cégcsoport Kínában is gyártja már autóit. Ezzel párhuzamosan pedig kelet-európai gyártókapacitást szeretne kiépíteni a két prémiummárka. A gyár helyszíneként Magyarország neve is felmerült a tárgyalások során.