DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. december 23. hétfő
Egyéb

Az Andrássy útról üzent a Range Rover a BMW-nek?

Kódolt videóüzenetet küldött a Range Rover a német autós márkáknak? - A hétvégén érdekes esemény zajlott az Andrássy úton. Picasso motívumaival firkáltak össze egy Range Rovert.
A terepjáróra olyan motívumok kerültek fel, amelyek többsége a most Balatonfüreden is látható Picasso kiállítás képein is felismerhetők. Az autót a következő napokban  Budapesten láthatják a járókelők, többnyire olyan helyeken, ahol sok a külföldi turista. A speciális hirdetéssel az ő figyelmüket szeretnék felhívni arra, hogy érdemes a Balatonra is kirándulniuk. 

A Range Rover Evoque kidekorálását az Operaház előtt végezték, derül ki abból a videóból, ami most került fel a világhálóra. 3 napon át dolgoztak rajta a grafikusok. A helyszínt nem véletlenül választották meg. Ezen a környéken az átlagosnál több a külföldi turista, akiknek szeretnék felhívni a figyelmét a füredi Picasso kiállításra. Ugyanakkor a helyszínnek jelzésértékű üzenete lehet  az autópiac számára is, hiszen a kulturális intézmény kizárólagos autós partnere a BMW. A Land Rover pedig egyre inkább (ismét) komoly piaci vetélytársa a német márkáknak. Picasso autójának készítői az erre irányuló kérdéseket sem cáfolni, sem megerősíteni nem akarták. 

A Jaguar és a Land Rover, minden korábbi pesszimista jóslatot megcáfolva jól prosperált a tavalyi évben. Ez főleg annak köszönhető, hogy mindkét márka kínálata megújult  a formavilág pedig a retrókorszak után  új irányt vett

Tavaly világszerte 462 678 autót adott el a Jaguar Land Rover Limited (ebből 381 ezer volt a Land Rover, és az elmúlt évtized rekordját megdöntve több mint 81 ezer a Jaguar), így a cégcsoport 9 százalékos növekedést könyvelhetett el, idén pedig a tervek szerint további modellekkel átlépheti a félmilliós határt. 

Az igények már akkorák, hogy  a nagy-britanniai gyártókapacitás nem bírja az iramot, így a cégcsoport Kínában is gyártja már autóit. Ezzel párhuzamosan pedig  kelet-európai gyártókapacitást szeretne kiépíteni  a két prémiummárka. A gyár helyszíneként Magyarország neve is felmerült a tárgyalások során.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: