Mindössze három évvel a bevezetése után a Peugeot kínálat – ezidáig közel egymillió példányban értékesített – best-sellere megújult formában jelentkezik, és az egyik legfontosabb újdonság a Peugeot háza táján.
A genfi autószalon is markánsan tükrözi, hogy a Peugeot rendíthetetlenül folytatja az exkluzívabb modellkínálat kialakítására irányuló törekvéseit, amit három kiállítási terület szemléltet:
- A GT Line pólus az egyéniség és a dinamizmus megtestesülése a Peugeot felfogásában, a Peugeot 208, 308, 508 és RCZ kínálatában egyaránt megjelenő, vagyis a modellpalettán átívelő új változat;
- A teljesítményre kihegyezett Sport pólust a Peugeot 308 & 308 SW GT, az RCZ R, a szériaváltozatot a kivételes versenytapasztalattal felvértezett 208 GTi by Peugeot Sport, valamint a Dakarból frissen érkezett, lenyűgöző Peugeot 2008 DKR alkotja;
- A Technikai pólus, ahol a márka összes műszaki tudását, tapasztalatát felhasználva kifejlesztett új EAT6 automatikus váltóé és az új motoroké a főszerep: a korszerű PureTech, BlueHDi és THP Euro 6 motorok közül 20, a saját kategóriájában elnyerte a Best in Class címet,
Új Peugeot 208 : a 208, még jobb kiadásban!
Három évvel ezelőtt éppen Genfben vezették be a 208-at, amelyet megújult formában 2015. júniustól kezdenek forgalmazni. Új ambíciókat ébreszt a megújult külső és belső, akárcsak az új Euro 6 motorokkal és felszerelésekkel bővült kínálat.
Peugeot 108 : Még pezsgőbb
A 2014 nyarán bevezetett, egyszerre trendi és elegáns megjelenésű városi kisautó eladásainak közel 40 százalékát a hármas és a négyes (Allure és Féline) felszereltségi szintű változatok teszik ki, míg a lehajtható tetejű TOP! a 108 eladásainak közel egyötödét képviseli.
A modell népszerűségét tovább fokozza, hogy az összes motor megfelel az Euro 6 szabvány előírásainak. Most a 108 modellcsalád újabb taggal, a Roland Garros speciális sorozattal bővül. A kettős árnyalatban készült változat mostantól három- és ötajtós kivitelben is rendelhető, az ügyfelek hat külső szín közül választhatják ki az ízlésüknek leginkább megfelelőt.
Az 1.1 változatban a MirrorScreen funkció új szoftverrel dolgozik, amelyhez a korábbinál több telefon csatlakoztatható, és elérhető rajta egy off-line működő navigációs alkalmazás is, amelyet akkor is használhatunk, ha nincs internetcsatlakozás.
Májustól egy újabb opció jelenik meg a kínálatban, amely az akaratlan sávelhagyásra figyelmeztetést és a kis sebességen, városban történő automatikus fékezés funkciót kapcsolja össze.
Amikor a Peugeot létrehoz egy álmot
Az idei genfi kiállításon a Peugeot a teljesen megújult 8-as sorozat modelljeire, a márkatörténet legfiatalabb, átlagosan hároméves kínálatára építve alakítja ki a standot. A piacnál gyorsabban fejlődő Peugeot a nemzetközi színtérre való visszatérését nagyratörő céllal fémjelzi: az álmodozás világába invitál. A három tanulmányautónak köszönhetően a szalonra várt 700.000 látogató bepillanthat a márka jövőjébe, a két- és háromkerekű robogók jelenlétén keresztül elképzelhetik, milyen lehet a holnap városi közlekedése, megismerhetik a Peugeot online szolgáltatásait, vagy egyszerűen lazíthatnak egyet a PEUGEOT Music segítségével.
3 tanulmány, 1 márkavízió
A Onyx tanulmány létrehozását a sorozatgyártású 208 GTi by Peugeot Sport egy extrém változata inspirálta. A tanulmány fekete és réz árnyalatának merész szembeállításán keresztül a Peugeot megteremtette az egymástól egy határozott vonallal élesen elválasztott, két színből álló exkluzív külsőt. Genfben az Onyx még messzebb megy: ezúttal az egész Peugeot standot áthatja a kettős tónus rendező elve, aminek csúcspontja a rézből készült fal.
A mellette kiállított, sportos megjelenésű Peugeot Exalt tanulmány egy figyelemre méltó elképzelés a limuzinról, amelyet a 340 lóerős HYbrid4 plug-in benzines hajtáslánc és az újszerű anyagok alkalmazása, köztük a nyersacélból készült karosszéria tesz egyedivé.
A Peugeot Quartzban ölt testet a PEUGEOT víziója a jövő felsőkategóriás szabadidő-terepjárójáról. A sportos, robusztus, erőtől duzzadó külső leplezetlenül sejteti az 500 lóerős, full hibrid plug-in benzines hajtásláncban rejlő erőt.
Az autósport mint műszaki laboratórium
A szabadidő-terepjárók és a crossoverek terepén a PEUGEOT 2008 DKR lenyűgöző méreteivel az autósport ezidáig legextrémebb tagja. Frissen érkezett Dél-Amerikából, még magán viseli a legfélelmetesebb és legkeményebb autóversenyen, a Dakaron szerzett sérülések nyomait. Az oroszlános márka visszatérését jelképező versenygép készen áll arra, hogy 2016-ban ismét versenybe szálljon.
Két- és háromkerekű járművek: mindez együtt csak a Peugeot kínálatában
1898-ban készítette el az első motoros kétkerekűt a motorgyártásban úttörő szerepet játszó Peugeot. Genfben három, ezúttal is prémium kategóriájú robogót állít ki a márka. Az első a Speedfight 4, az új 50-es, sportos és előkelő robogó. Az ötvenes éveket idéző stílusával mintha egyenesen a múltból érkezett volna a Django 50, 125 és 150, amely gazdag egyedi kialakítási lehetőségeket kínál. A Peugeot Metropolis 400 pedig a kategória legmodernebb háromkerekű robogójaként jelenik meg; ez az első robogó, amely a D-Air by Dainese speciális sorozaton keresztül a piac leggyorsabban kinyíló és leghatékonyabb vezeték nélküli légzsákos mellényét kínálja.