DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. május 2. csütörtök
Egyéb

Az új Ford Focus ST, immár dízelben is

Már rendelhető a vadonatúj Focus ST: a Ford által globálisan értékesített izomautó továbbfejlesztett menetdinamikát, innovatív technológiákat (páldául a karosszéria mozgásainak mérséklésére, mint amilyen a világelső Fejlett Stabilitás Átvitel) és a benzinmotorok mellett – most első ízben – erőteljes dízelmotort is kínál, de áthangolt futóművet és a kormányművet is, hogy az autó minden eddiginél élvezetesebb, kiegyensúlyozottabb és kifinomultabb vezetési élményt biztosíthasson.

uj_Ford_Focus_ST_1



A 250 lóerős EcoBoost benzines változat mellett a Ford az első dízelmotoros Focus ST modellt is bemutatja 185 lóerős teljesítménnyel, 110 g/km CO2-kibocsátással és Auto-Start-Stop rendszerrel, ez utóbbi technológia mindkét erőforráshoz elérhető. Az új, sportos és agresszív ötajtós és kombi  modellek látványos külső elemeket kapnak, többek közt egyedi fényszórót, hűtőrácsot és lökhárítót, valamint új, 19 colos könnyűfém keréktárcsákat; emellett nagyobb teljesítményű fékrendszer is választható, mindezt pedig tökéletes kidolgozású utastéri elemek, ergonomikus kezelőszervek, Recaro ülések és sportos kormánykerék egészítik ki. Az új fedélzeti berendezések sorában megtalálható a 8 colos, nagy felbontású színes érintőképernyővel és hangvezérléssel összekapcsolt SYNC 2 csatlakozási rendszer is.

uj_Ford_Focus_ST_3

A új Ford Focus ST a híres izomautó eddigi legmodernebb változata, aminek élvezetes, kiegyensúlyozott és kifinomult vezetési élményét még magasabb szintre emelik a karosszéria mozgásait mérséklő új technológiák, az áthangolt futómű és kormánymű, valamint az egyedi gumiabroncs-specifikáció. Ráadásul a modell vásárlói most először választhatnak két erős motor – egy benzines és egy dízel – közül. Az első dízel Focus ST új szintre emeli az eddigi legtakarékosabb és legalacsonyabb károsanyag-kibocsátású Ford izomautó mindennapi használhatóságát és sportosságát: a 185 lóerős, 2,0 literes TDCi motor 8,1 másodperc alatt gyorsít 100 km/órára, ugyanakkor fogyasztása 4,2 l/100 km, CO₂-kibocsátása pedig 110 g/km.*

A benzinmotorok rajongóinak ott a 250 lóerős, 2,0 literes EcoBoost egység, ami 6,5 másodperc alatt gyorsítja százas tempóra az autót, miközben fogyasztása 6,8 l/100 km, és CO₂-emissziója 159 g/km. Mindkét modellváltozatban először tűnik fel az Auto-Start-Stop rendszer, ami 6 százalékkal csökkenti az EcoBoost üzemanyag-fogyasztását, így ez a változat minden idők legtakarékosabb benzinmotoros Focus ST modellje.

“Az új Focus ST a teljesítmény, a menetdinamika, a kifinomult kidolgozás és a stílus élvezetes összhangját kínálja – és pontosan ez a Ford sportos autóinak lényege.” - ígéri Joe Bakaj, a Ford Európa termékfejlesztési alelnöke. “A minden eddiginél élvezetesebben vezethető, és most először dízelmotorral is kapható új Focus ST igazán egyedülálló élményt kínál.”

uj_Ford_Focus_ST_5

A Focus ST ugyanazt a modern technológiát és kézműves minőségű kidolgozást nyújtja, mint az új Ford Focus, ami a világ legkelendőbb modellje.** A sportos és agresszív ötajtós és kombi  modellek kategóriaelső fedélzeti berendezéseinek sorában a SYNC 2 fedélzeti csatlakozási rendszer is megtalálható.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: