Az autó széria állapotában is elképesztő menetteljesítménnyel bír, hiszen ez a verzió erősebb és könnyebb többi V10-es társánál. A KW demó autóján azonban még ezt is tudták fokozni. A gyári motor teljesítményét egy kis áthangolással és egy komplett kipufogórendszerrel 641 LE-re növelték, az erőtöbblet mellé elképesztően kellemes hang is párosul, ami a nyitott tetejű autóban igazán élvezhető. A különlegesség úttartását tovább növelték az állítható magasságú rugók beszerelésével. A KW Automtive lépést tartva a gyárak fejlesztéseivel, ehhez olyan szetteket is kínál, amik mellett megtartható a belülről állítható csillapítás, ami ma már sok autóban megtalálható, ugyanakkor a tulajdonos igényeinek megfelelően állíthatja be a jármű magasságát.
Az átalakított Audi külseje már a gyárból kigördülve is figyelemreméltó, azonban a tesztautón a megjelenést tovább fokozták a kerekek cseréjével és LSD (Lambo Style Door) ajtók felszerelésével. A gyári felniket egyedi fényezéssel ellátott ETA Beta Jofiel X-Carbon Edition-re cserélték, elől 9 x 20”, hátul 11 x 21” méretben. Az LSD ajtózsanérok is a KW gyárából érkeztek. Kevés autónak áll jól a felfelé nyíló ajtó, de véleményem szerint a tesztautón fantasztikusan mutattak. Az egyedi megjelenés mellett szinte angyali külsőt kölcsönöz a modellnek, így nem is volt kérdés a fotózás helyszínének kiválasztása. A designon túl egyébként a KW ajtózsanérjait is úgy gyártották, hogy szinte alig nyílik kifelé, rögtön nyitás után szinte felfelé indul el, ami sok más LSD gyártójáról nem mondható el.
Az Audi R8 Spyder egy igaz gyöngyszem és bármennyire is szupersportautós paraméterekkel rendelkezik, valahogy mégse csábított száguldozásra. Egy ilyen autóban szívesen kirándulgat az ember a napsütésben anélkül, hogy kihasználná az autó teljesítményét és csak élvezi a V10-es motor hangját. A teszt miatt azonban muszáj volt szélsőséges körülménynek között is kipróbálni az autót és azt kell mondjam, hogy a motor teljesítménye mellett a váltó és a fék is külön díjat érdemel. Előbbi gyors és pontos, utóbbiak pedig olyan erővel lassítják a Spydert, amit utcai autóban eddig még nem éreztem.
Magyarországon kevés ilyen autóval fogunk találkozni, hiszen a 200 ezer eurós alapáron felül az extrák megfizetése után igen borsos összeg kerekedik ki, így sajnos csak a legszerencsésebbeknek adatik meg élmény, hogy egy ilyen álomautó tulajdonosai lehessenek.