A hírek szerint 1050 lóerő körül lesz majd a kimondottan versenypálya-specifikus kivitel. A LaFerrari 6,3 literes V12-esét megtarthatják, de abból és a hozzá kapcsolódó villanymotorokból is több teljesítményt préselnének ki – így érhetik el a közel száz lovas növekedést. Emellett az autó külsején is változtattak kicsit – kapott egy nagy hátsó szárnyat és átdolgozott első lökhárítót.
Korábban már a Nürburgringen is meghajtották az XX prototípusait, most pedig az olaszországi Adria Racewayen kaphatták lencsevégre a kémfotósok az álcázott sportautót. A korábbi felvételekhez képest újdonságot jelent, hogy ezúttal már az autó belsejét is láthatjuk: versenyautóhoz méltón kipreparálták, a kényelmet feláldozva a súlycsökkentés és a funkcionalitás oltárán. Igaz, korántsem biztos, hogy a végleges változat pilótafülkéje is így néz majd ki.
Egyes források már azt is tudni vélik, hogy a LaFerrari XX-et december elején, a Finali Mondiali nevet viselő rendezvényen mutatják be Abu-Dzabiban. Azt, hogy a megrendelők mikor kaphatják meg saját példányaikat, egyelőre nem tudni, az viszont sejthető, hogy igen korlátozott, harminc darabos szériában készül a legdurvább Ferrari.