A 20 éves pilóta az egész hétvégén küzdött az autójával, amelynek hátulja meglehetősen instabil volt, azonban a csapat ezt a problémát nem tudta orvosolni, így Tóthnak jelentős volt a hátránya a mezőny többi tagjával szemben.
Mindez az időmérő edzéseken és a futamokon is jól látszott, a magyar versenyző így nem tudott pontot szerezni a szezonzárón.
Tóth László a monzai idénynyitón, valamint Spa-Francorchamps-ban és Barcelonában zárt pontszerzőként az idény során, és a 10 versenyhétvége 20 futama közül csupán egyet nem tudott befejezni, igaz, Imolában sebességváltójának problémái miatt el sem tudott rajtolni.
Tóth László nehéz, de legalábbi felemás szezonon van túl, amelyet – mint a világ összes sporteseményét – jelentősen befolyásolt és megnehezített a koronavírus-járvány.
Az idény a tervezett időpontnál később indulhatott el, és a versenynaptárban is több módosítást kellett végrehajtani, kiesett többek között a magyarországi hétvége, de – Formula-1-es betétfutamként – Monte-Carlóba, valamint Abu-Dzabiba sem jutottak el a feltörekvő fiatal versenyzők.
Tóth Lászlónak a bemutatkozás jól sikerült, a monzai idénynyitó második futamát a pontszerző, 7. helyen zárta, ezt követően azonban vagy műszaki gondok hátráltatták, vagy az autója nem volt igazán versenyképes. A gondok ellenére Barcelonában összejött egy újabb pontszerző helyezés, a belgiumi Spa-Francorchamps legendás aszfaltcsíkján pedig a magyar versenyzőnek sikerült egy kiváló versenyt futnia, melyen a tizenhetedik helyről rajtolva ért célba a 8. pozícióban. Mindezeken túl három futamon végzett a tizenegyedik helyen, így ezeken a versenyeken csupán egy pozícióval maradt le a pontszerzésről.