A 25 fős mezőny nem csak méretében volt nagyobb, mint amihez Levi eddigi hozzászokhatott, de a versenyzők is erősebbek voltak.
Műszaki hiba és ütközés is hátráltatta a hétvégén, ennek ellenére Levi csupa lelkesedés volt, hiszen rengeteget tanult a mezőnyben.
„Nem is tudom, hol kezdjem, annyi minden történt velünk – mosolygott. – Az első edzéseken borzasztóan sokat kaptam. Szerencsére ott volt a versenyen egy Renault Sport-os mérnök, aki azonnal megtalálta a hibát az intercooler körül.
Szombaton, az időmérőn hasonló tüneteket produkált az autó, de akkor is gyorsan megtalálta a hibát, akkor turbónyomásom nem volt. Gyors körre már nem volt időm, csak egy kivezetőre, ami alatt meggyőződtünk róla, hogy jó az autó. A műszaki hiba miatt az időmérőn utolsó lettem, úgy, hogy az utolsó előttitől is két másodpercet kaptam.
A versenyen már jól működött az autó, a rajtnál több helyet tudtam javítani. A 26.-ról a 13.-ra jöttem fel, végül pedig a 15. helyen futottam be. Ilyen erős mezőnyben az első hétvégén ez nagyon jó teljesítmény volt.
Vasárnap, a második futamban szintén a 26. helyről indultam. Egy időmérő van és az első illetve a második leggyorsabb kör alapján állítják össze a rajtsorrendet.
A rajtnál mindjárt öt helyet javítottam, feljöttem a 14. helyre, ott viszont nagyon keményen zárt az előttem haladó. Előzni nem tudtam, viszont a mögöttem jövők is rám estek. Többször előztük egymást oda-vissza.
Az utolsó körben próbáltam még előzni, de a mögöttem jövő belém szállt, négy füstölő gumival csúsztam keresztbe. Sikerült egyenesbe állítani az autót, de akkor megint belém jöttek, aminek már sóderágy lett a vége.
Nem bánom ezt sem, mert nagyon tanulságos volt a hétvége, akár vezetéstechnikát, akár versenyzéstechnikát nézem, sokat fejlődtem.
Nagyon várom a következő V4 Kupa futamot, hogy ott hasznosíthassam a most szerzett tudást, és jó lenne megint ebben az erős mezőnyben megmérkőzni.“