Massa és Wehrlein a csoportkör utolsó fordulójában feszültek egymásnak, járművük pedig egy különleges, a verseny története során még nem használt Polaris Slingshot volt, amely elöl kettő, hátul viszont csak egy kerékkel rendelkezik. A célegyenesbe Massa érkezett meg elsőként, de Wehrlein jobban gyorsított ki, így a célvonalig szinte teljesen utolérte a brazilt. Végül Massa 14 ezredmásodperccel bizonyult csak jobbnak, ám az igazi dráma még csak ekkor kezdődött.
Wehrlein a nagy sietségben nem tudta teljesen irányítása alatt tartani az autót, ami így átsodródott Massa sávjába, neki is koccant a másik autónak és a kordonnak, majd a levegőbe repült és egy szaltózás után a fal állította csak meg. Ahogy az az eseményen szokás, a német mellett egy utas is ült, de szerencsére ő is csak egy életre szóló élménnyel gazdagodott, hiszen mindketten sérülés nélkül megúszták az esetet.
„Elég sokkoló volt” - mondta Wehrlein a történtek után. „Először nekimentem a korlátnak az autó jobb elejével, ez pedig nekidobott Felipének. Talán túlságosan is Felipére figyeltem, ezért sodródtam oldalra. Nem rázkódtam meg, a sebességek itt mégsem olyan magasak. Persze drámai volt, de az a legfontosabb, hogy mindketten épségben szálltunk ki az autóból.”
Amint látta a történteket, Massa azonnal kiugrott a saját autójából és Wehrleinékhez sietett. Mint elmondta, a hatalmas bukást testközelből figyelve komolyan aggódott a versenyző és utasa épségéért.
„A befutónál egyenesen kellett mennünk a saját sávunkban. Én voltam jobboldalon, és tartottam is az irányt, de ő hozzáért a falhoz, és talán valami el is tört az autójában. Összeértünk, aztán ő ijesztően elkezdett pörögni, aminek egy igazán nagy baleset lett a vége. Aggódtam, hogy ő vagy az utasa esetleg megsérülhettek, de hála az égnek minden rendben van velük” - mondta Massa, aki szoros győzelmének köszönhetően végül továbbjutott a B csoportból.