(az első futam összefoglalója)
A második monzai futamot Pol Rosell kezdhette meg az élről, mellőle Pepe Oriola öccse, Jordi várhatta a lámpák kialvását. Tassi Attila és Bús Edina akárcsak tegnap, a második viadalon is a tizenkilencedik és huszonkettedik pozícióból rajtolhattak. Rosell nagyon startolt, ezúttal nem volt nagyobb kakaskodás az első sikánnál, néhányan vágtak át csupán a menekülőúton.
Tassi Attila megtartotta a rajthelyét, Bús Edina viszont szenzációsan indult, az első kört a tizenötödik pozícióban zárta, többek között az első futamot megnyerő és most pocsékul rajtoló Julien Briché is mögötte volt. Az élen Rosellre szorosan tapadt Oriola, ők ketten elhúztak egy kicsit a mezőnytől, a harmadik helyen Shane Anthony Williams állt.
Stian Paulsen egy impozáns manőverrel megelőzte Williamst a negyedik körben, a hátsó régiókban több koccanás is történt, Bús Edina ennek köszönhetően már a tizenharmadik volt. A hatodik körben pályára küldték a biztonsági autót, Mauricio Hernandez autója ugyanis veszélyes helyre csúszott ki.
A versenytáv tizenegyről tizenhárom körre hízott, szemmel láthatóan minden ideális volt a folytatáshoz, de aztán meglengették a piros zászlót. Erre azért volt szükség, mert az első sikánban mentést végző gépjármű elromlott. A kényszerszünetet követően a körszámláló órára váltott, hat perc maradt hátra, amikor a mezőny ismét elrajtolt.
Bús Edinát sajnos megforgatták az indulás után, Tassi Attila viszont felzárkózott a tizennegyedik helyre. Pol Rosellnek védekeznie kellett, de a spanyolnak sikerült maga mögött tartania az ellenfeleket és megnyerte a futamot. Oriola végzett a második, Stian Paulsen pedig a harmadik helyen. Tassi Attila ismét nagyot hajrázott és a tizenegyedik pozícióban futott be, Bús Edinát a tizennyolcadik helyen intették le.