Kevés olyan nemzetközi formulaautós sorozatot találni, amelynek létszáma alacsonyabb volt 2014-ben, mint az AutoGP-é, akadt olyan verseny, amelyen mindössze 10-en álltak rajthoz, 13 fő fölé pedig egyszer sem kúszott a létszám. Ennek ellenére a kategória versenyei izgalmas csatákat hoztak az élen, nyolc versenyhelyszínen hét különböző futamgyőztest avattak.
A David Hasselhoff nevével fémjelzett retro szuperkoncertekkel beharangozott FA1 (Formula Acceleration 1) széria szintén nem könyvelhetett el túl sok sikert. A létszám itt is hasonlóan alakult, mint az AutoGP-ben, a tervezett kilenc helyett azonban csupán öt versenyhétvégét tartottak meg, többek között a hungaroringi eseményt is törölték.
A két széria jövőre egyesül, amelyet nagyban megkönnyít, hogy mindkettő azonos Lola-Zytec autókat használ – azokat a nem túl friss darabokat, amelyek az A1GP sorozat 2008-as megszűnése után maradtak meg. Az egyesüléstől a szériák promóterei, az olasz Enzo Coloni és holland Henk de Jong azt remélik, hogy a mezőny tartósan legalább 18 résztvevőből áll majd. A jövő évi naptár hét helyszínt foglal magában, többségében a WTCC betétfutamait. Az idei AutoGP-menetrendhez képest csak három helyszín marad, Marrakesh, Paul Ricard, valamint a Hungaroring. Kiss Pál Tamás nem versenyez a sorozatban 2015-ben.
A 2015-ös versenynaptár:
Április 19. |
Marrakesh |
WTCC |
Május 3. |
Hungaroring |
WTCC |
Május 24. |
Silverstone |
Blancpain |
Június 28. |
Paul Ricard |
WTCC |
Július 12. |
Zandvoort |
DTM |
Szeptember 6. |
Brno |
ETCC |
? |
Barcelona |
|