Shakedown
Ducati-elsőséggel zárult a sepangi shakedown
Michele Pirro egyedüliként jutott két perc alá a MotoGP „bejárató tesztjén”, ahol a fő hangsúly az új aerodinamikai csomagok próbálgatásán volt.
részletekCrutchlow ismét az élen a száradó pályán
A sepangi shakedown második napja is yamahás elsőséget hozott a MotoGP-ben, de ezúttal csak az utolsó órában kerülhettek fel a slick gumik.
részletekYamaha-vezetéssel ébredt fel a MotoGP
Cal Crutchlow elsőségét hozta a sepangi shakedown első napja – igaz, a transzponder nélkül köröző Dani Pedrosa állítólag gyorsabb volt.
részletekKTM-es újonc nyitotta az élen a shakedownt
Bár a hivatalos teszt csak szombaton kezdődik Malajziában, a tesztcsapatok és a MotoGP öt idei debütánsa már hétfőn pályára gurult – közülük a tavalyi Moto2-es ezüstérmes volt a leggyorsabb.
részletekFelébredt a MotoGP: a Hondáé a shakedown
Stefan Bradl motorozta a legjobb időt a teszt nulladik napján, Cal Crutchlow bemutatkozott a Yamaha tesztmotorosaként, megtette első köreit a három újonc – Katarban elindult a MotoGP (teszt)idénye!
részletekHaláleset történt a Német Rali első napján
Csütörtökön a shakedownnal vette kezdetét a WRC német állomása, melyen Turán Frigyes is rajthoz áll. Sajnos az első napot egy néző tragédiája árnyékolta be.
részletekPályára gurult az első „igazi” Aprilia
Hosszas várakozás után szerdán és csütörtökön végre sor került arra, amire az Apriliánál régóta vártak: a Motorland Aragón pályán megtette első métereit a noale-i gyár első „igazi” MotoGP-gépe. A shakedown ugyanakkor nem sikerült problémamentesen: a tesztpilóta Mike di Meglio könyöktörést szenvedett egy baleset során.
részletekAkik idő előtt befejezték: Bemelegítő balesetek a raliban
A shakedown azzal a céllal jött létre a rali világbajnokságon, hogy a versenyzők leellenőrizzék autójuk beállításait, finomhangolják azokat és felkészülhessenek az órákon belül rajtoló viadalra, szoktassák magukat a versenykörülményekhez. Ezen alkalmakkor nem az idő hajhászása tehát a cél. Voltak, akiknek mégsem sikerült hiba nélkül teljesíteni a bemelegítést. Erről az M-Sport is sokat tudna mesélni, hiszen Markko Martin a 2002-es svéd, Roman Kresta pedig a 2005-ös új-zélandi futamon nem tudott rajthoz állni.
részletek