Mekies
Olasz sajtó: Az új Ferrari nem szép
A Scuderiához legközelebb álló újságíró, Leo Turrini árult el részleteket a csapatról: arról, hogyan változik a mérnöki stáb és hogy miért nem fog győzelmet emlegetni előzetesen senki Maranellóban.
részletekElhagyja csapatát a Ferrari főtervezője
A vörösök legszebb időszakában, 2001-ben csatlakozott az olasz istállóhoz az azóta nagy sikereket elért szakember, most azonban az újjáalakuló Sauber sikeresen elcsábította őt.
részletekBomlasztják az F1-et az FIA-s igazolások
Az utóbbi időben már a második FIA-s szakember szerződik F1-es gárdához úgy, hogy korábbi munkakörében kívülről látott bele a csapatok működésébe. Ez hamar bizalmatlanná teszi a felek közötti viszonyt.
részletekRed Bull-Ferrari szócsata a sajtótájékoztatón
Christian Horner és Maurizio Arrivabene a sajtótájékoztatón is egymásnak feszült Laurent Mekies megszerzése miatt, amivel egy nem sokkal korábban történt megegyezést rúgott fel a Ferrari.
részletekAz FIA-val is kiszúrt a Ferrari
A Renault után a Ferrari is saját kötelékébe csalogatta az FIA korábbi fontos tisztségviselőjét. Utóbbi eset azonban, főleg az időzítés miatt, igen nehéz helyzetbe hozta a szövetséget.
részletekMcLaren: A Ferrari felrúgta az egyezségünket
Felbosszantotta a wokingi alakulatot a maranellóiak minapi bejelentése, miszerint az FIA-tól távozó versenyigazgató-helyettes, Laurent Mekies néhány hónap múlva már csatlakozik is hozzájuk.
részletekAz FIA emberét igazolta le a Ferrari
Nem várt szerzeménnyel erősödik a Scuderia műszaki gárdája: az a Laurent Mekies igazolt a csapathoz, akit Charlie Whiting helyetteseként ismer a közönség.
részletekBaumgartner exmérnöke lehet Whiting utódja
Úgy tűnik, a Bernie-korszak hamarosan véget ér: az üzletember fél éve távozott az F1 éléről, tavaly év végén pedig az FIA helyettes versenyigazgatója, Herbie Blash tett ugyanigy. Charlie Whiting lesz a következő?
részletekLégzsák az F1-ben? Majdnem megtörtént!
Roland Ratzenberger és Ayrton Senna halálos balesetének fényében biztonsági módosítások tengere jelent meg az F1-ben - több elhamarkodott megoldás is napvilágot látott, és majdnem így történt az a légzsák esetében is.
részletekMiért tűnnek el a kavicságyak az F1-ben?
A 21. századi Forma-1 egyet jelent a hatalmas, leaszfaltozott bukóterekkel, s bár néhol még láthatunk kavicságyakat, egyre kevesebb van belőlük. Az FIA biztonságért felelős szakembere elmondta, miért.
részletekDöntött az FIA: A halo készen áll az F1-re
Egy ideje csend honolt a tavaly nagy visszhangot keltő megoldással kapcsolatban, a Nemzetközi Automobil Szövetség kutatásai szerint azonban az eszköz már most most helyt tudna állni az F1-ben.
részletekMódosítják az összes F1-es pályát
A több másodperccel gyorsabb, megnövekedett kanyarsebességű 2017-es versenygépek miatt a Formula-1-es naptár minden aszfaltcsíkján biztonsági módosításokat kell elvégezni.
részletek