Mekies
Red Bull-Ferrari szócsata a sajtótájékoztatón
Christian Horner és Maurizio Arrivabene a sajtótájékoztatón is egymásnak feszült Laurent Mekies megszerzése miatt, amivel egy nem sokkal korábban történt megegyezést rúgott fel a Ferrari.
részletekAz FIA-val is kiszúrt a Ferrari
A Renault után a Ferrari is saját kötelékébe csalogatta az FIA korábbi fontos tisztségviselőjét. Utóbbi eset azonban, főleg az időzítés miatt, igen nehéz helyzetbe hozta a szövetséget.
részletekMcLaren: A Ferrari felrúgta az egyezségünket
Felbosszantotta a wokingi alakulatot a maranellóiak minapi bejelentése, miszerint az FIA-tól távozó versenyigazgató-helyettes, Laurent Mekies néhány hónap múlva már csatlakozik is hozzájuk.
részletekAz FIA emberét igazolta le a Ferrari
Nem várt szerzeménnyel erősödik a Scuderia műszaki gárdája: az a Laurent Mekies igazolt a csapathoz, akit Charlie Whiting helyetteseként ismer a közönség.
részletekBaumgartner exmérnöke lehet Whiting utódja
Úgy tűnik, a Bernie-korszak hamarosan véget ér: az üzletember fél éve távozott az F1 éléről, tavaly év végén pedig az FIA helyettes versenyigazgatója, Herbie Blash tett ugyanigy. Charlie Whiting lesz a következő?
részletekLégzsák az F1-ben? Majdnem megtörtént!
Roland Ratzenberger és Ayrton Senna halálos balesetének fényében biztonsági módosítások tengere jelent meg az F1-ben - több elhamarkodott megoldás is napvilágot látott, és majdnem így történt az a légzsák esetében is.
részletekMiért tűnnek el a kavicságyak az F1-ben?
A 21. századi Forma-1 egyet jelent a hatalmas, leaszfaltozott bukóterekkel, s bár néhol még láthatunk kavicságyakat, egyre kevesebb van belőlük. Az FIA biztonságért felelős szakembere elmondta, miért.
részletekDöntött az FIA: A halo készen áll az F1-re
Egy ideje csend honolt a tavaly nagy visszhangot keltő megoldással kapcsolatban, a Nemzetközi Automobil Szövetség kutatásai szerint azonban az eszköz már most most helyt tudna állni az F1-ben.
részletekMódosítják az összes F1-es pályát
A több másodperccel gyorsabb, megnövekedett kanyarsebességű 2017-es versenygépek miatt a Formula-1-es naptár minden aszfaltcsíkján biztonsági módosításokat kell elvégezni.
részletekKomoly változásokon ment át a Halo
Miután az FIA úgy döntött, hogy 2017-re a Halo-t fogja bevezetni a pilótafülkék védelmére, az is biztos volt, hogy még kell csiszolni a Ferrari által kipróbált megoldáson.
részletekIzzadás, szívverés, testhő – mindent mérnének
Fernando Alonso melbourne-i bukása volt az első F1-es baleset, melyet nagysebességű kamerával elemeztek – a folyamat nem áll meg, még az idén szeretnék bevezetni a biometriai mérőműszereket.
részletekÉvente 100-an halnak meg a motorsportban
Első olvasatra óriásinak tűnik ez a szám, pedig igaz - hiába egyre biztonságosabbak a pályák és az autók, a tragédiákat soha sem lehet örökre kiiktatni a motorsportból.
részletek