Gumi
Pirelli: A méret a lényeg?
Paul Hembery, a gumigyártó sportigazgatója szerint mindegy, hogy az F1-es autók 13, vagy 18 colos gumikon feszülnek egymásnak - sokkal látványosabb, ha a gumik méretét növelnék.
részletekGumiháború! – a Michelin beadta pályázatát
Noha a gumiháború a szó szorosan vett értelmében nem tér vissza az F1-be, és továbbra is egy beszállító fogja kiszolgálni a teljes mezőnyt, ám kérdés, hogy melyik cég lesz az, mivel a Pirellinek kihívója akadt.
részletekVisszatérhet-e az F1 legsikeresebb gumigyártója?
Vajon visszatérhet a közeljövőben a Goodyear a Formula-1-be? Itt a pályázási lehetőség, de a cégnél továbbra is titkolóznak, bár a jól értesült Motorsport.com-nál azt mondják, tudnak valamit.
részletekA legutolsó pillanatig kivár a Michelin
Június 17-ig kell leadniuk a pályázatot azoknak a cégeknek, amelyek szeretnének az F1 abroncsbeszállítói lenni 2017-től. Már csak pár nap van hátra, de a Michelinnél még mindig százalékokban számolnak.
részletekÉs Hornernek mi nem tetszik a mai F1-ben?
A lavinát Fernando Alonso indította el, és azóta pilóták, ex-versenyzők és csapatfőnökök egész sora mondta el, szerintük mik azok az elemek a mai F1-ben, amelyek miatt a szurkolók elfordulnak a sportágtól.
részletekA Pirelli szerint a Michelin csak blöfföl
Amíg a csapatok nem tudnak megegyezni a 2016-os gumiszabályról, hamarosan eldől, ki lesz az F1 hivatalos beszállítója 2017 után - a Pirelli szerint a Michelinnek nincs valós szándéka a visszatérésre.
részletekKiderült, mi okozhatja Raikkönen szenvedését
A finn F1-es pilóta eddig egyszer sem tudta legyőzni csapattársát az idei időmérőkön, de Montrealban elárulta, hogy mi veti őt vissza minden egyes alkalommal, amikor a legjobb rajtpozícióért harcol.
részletekÚjra a pilóták tudása dönthet az F1-ben?
Daniel Ricciardo ezt reméli az egyik 2017-re tervezett szabályváltozástól, melynek értelmében a jelenleg használatos, 360 mm széles hátsó abroncsokat 420 mm széles gumik váltanák az F1-es autókon.
részletek2016-tól szabad gumiválasztás az F1-ben
Bár a Stratégiai Csoport csütörtöki ülésén elsősorban a 2017-es szabályváltozásokról születtek radikális döntések, egy lényeges változás már jövőre megvalósul az F1-ben. Jön a szabad gumiválasztás.
részletekPirelli: Lehetetlen a szabad gumiválasztás
A Force India korábbi ötletének ellentmondva a Paul Hembery sportigazgató amellett érvelt, hogy miért kivitelezhetetlen ötlet, hogy az F1-es csapatok maguk válasszák ki a használt gumikeverékeket.
részletek"Hadd válasszanak a csapatok gumikeveréket!"
A Force Indiánál úgy gondolják, hogy taktikailag izgalmasabb lenne, ha az F1-es gárdák maguk választanák ki, milyen összetételű Pirellikkel akarnak versenyezni.
részletekEgész szezonos gumik a Formula-E-ben?
Mindezt Alejandro Agag szeretné elérni, és nem április elsejei tréfáról van szó: a sorozat főnöke a hajtáslánc mellett az abroncsokkal is maximalizálni szeretné a fenntarthatóságot.
részletek