Formula-E
Lotterer: A Formula-E a legnehezebb
Rutinos pilótának számít André Lotterer, aki az autóversenyzés számos különböző ágát kipróbálta már pályafutása során. Szerinte az elektromos széria a legnehezebb, nem lehet hibázni.
részletekAbt csalással vádolja riválisait
A Formula-E világát is elérte a keményebb szembenállás és a vádaskodás. Az Audi versenyzője, Daniel Abt csalással vádolja több vetélytársát, szerinte manipulálják a plusz energia felhasználását.
részletekÉrthetetlen az Audi mélyrepülése
A Formula-E bajnoki címvédője, Lucas di Grassi négy futam után is pont nélkül áll. Csapata, az Audi Sport ABT pedig egyelőre képtelen magyarázatot adni a brazil autójának megbízhatatlanságára.
részletekKizárás fenyegette a Techeetah csapatot
A hétvégén történelmi kettősgyőzelmet aratott a Formula-E santiagói versenyén a Techeetah istálló, ám végül majdnem kettős kizárás lett a történet vége. Végül megúszták pénzbüntetéssel.
részletekA Ferrari tehetsége kétfelé is nézelődik
Tavaly év elején megtanulhattuk Antonio Giovinazzi nevét, amikor Pascal Wehrlein helyett ugrott be az első két versenyhétvégén a Sauber istállónál. Most két vasat tart a tűzben.
részletekVálaszút előtt a Formula-1
A száguldó cirkusz jövőjével kapcsolatban a gyártók és a rajongók érdekei szöges ellentétben állnak egymással. Egyre nő azok tábora, akik szerint hangos motorok nélkül a szórakozás kizárva.
részletekA tehetség, aki képtelen győzni
A mondás úgy tartja, az első győzelmet a legnehezebb megszerezni. Vannak, olyan kiváló pilóták, akiknek soha nem is sikerül megugraniuk ezt a lécet, pedig a vezetési tudásuk meglenne hozzá.
részletekTaktikai húzásnak tartják a Ferrari fenyegetését
Mint ismeretes, a Ferrari a 2021-es új motorszabályok egyik legnagyobb ellenzője, olyannyira, hogy Sergio Marchionne azt is megpedzette, hogy ha nem változtatnak azokon, kész kiszállni az F1-ből. Van azonban egy személy, név szerint Alejandro Agag, a Formula-E főnöke, aki szerint mindez blöff.
részletekA Renault még mindig fogja Palmer kezét
Hiába a gyári istállótól való menesztése, a francia gyártó hosszú hetek óta azon ügyködik, hogy Jolyon Palmernek helyet találjon egy megfelelő sorozatban. Nem tűnik könnyű feladatnak.
részletekMassa tudja, hova nem menne
Felipe Massa 2017 végén most már végleg visszavonult a Formula-1-ből. Mindenképpen szeretne még versenyezni, most pedig azt is megtudhattuk, hogy hova nem menne semmiképpen.
részletekA Formula-E tíz éven belül megelőzi az F1-et?
A Virgin milliárdos tulajdonosa ezt jósolja: úgy érzi, az elektromos sorozat mutathatja az irányt a klímaváltozás elleni globális küzdelemben, ezért fontos a kormányok támogatása is.
részletekMassa egy dolgot hiányol karrierjéből
Felipe Massa hosszú karriert zárt le 2017-ben az F1-ben, versenyzői pályafutását azonban nem fejezi be. A brazil tárgyalásokat folytat néhány csapattal, és nemsokára visszatér a versenyzés világába.
részletek