DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. április 20. szombat
Egyéb

Raikkönent választotta a Ferrari helyett a sörszponzor

A thaiföldi Singha sör logója tavalyig a Ferrari karosszériáján szerepelt, idén viszont már az Alfa Romeóra került fel. Kimi Raikkönen maga kérte, váltsanak csapatot.

A Singha oroszlános logója 2015-ben tűnt fel először a Ferrarin: maga Kimi Raikkönen utazott el Bangkokba, ahol bejelentették az együttműködést. A cég kifizetődőbbnek találta, ha továbbra is a finn pilótával kapcsolják össze, mint hogy a Ferrarival maradjon: 2019-ben a sör az Alfa Romeo szponzorává vált, a C38 oldalán és orrán is jól látható az embléma.



A finn sajtónak a cég alelnöke árulta el, hogy Raikkönen külön megkérte őket egy e-mailben, kövessék új csapatához:

„Azt mondta, hogy velünk együtt szeretne valamit elkezdeni. Hozzátette, hogy szereti a márkánkat. Azt hittem, viccel” – mondta Voravud Bhirombhakdi az Ilta Sanomatnak. Így folytatta: „Ilyen nagy befolyással rendelkezik.”

A thaiföldiek bíznak abban, hogy a korábbi Sauberre, amely idén vette fel az Alfa Romeo Racing nevet, fényes jövő vár: „Látjuk a potenciált. Hiszünk a csapatban és Kimiben, hiszen máskülönben nem is igazolt volna ide. Meggyőződésünk, hogy a csapat képes lesz lépésről lépésre fejlődni” – fogalmazott Bhirombhakdi.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: