A Singha oroszlános logója 2015-ben tűnt fel először a Ferrarin: maga Kimi Raikkönen utazott el Bangkokba, ahol bejelentették az együttműködést. A cég kifizetődőbbnek találta, ha továbbra is a finn pilótával kapcsolják össze, mint hogy a Ferrarival maradjon: 2019-ben a sör az Alfa Romeo szponzorává vált, a C38 oldalán és orrán is jól látható az embléma.
A finn sajtónak a cég alelnöke árulta el, hogy Raikkönen külön megkérte őket egy e-mailben, kövessék új csapatához:
„Azt mondta, hogy velünk együtt szeretne valamit elkezdeni. Hozzátette, hogy szereti a márkánkat. Azt hittem, viccel” – mondta Voravud Bhirombhakdi az Ilta Sanomatnak. Így folytatta: „Ilyen nagy befolyással rendelkezik.”
A thaiföldiek bíznak abban, hogy a korábbi Sauberre, amely idén vette fel az Alfa Romeo Racing nevet, fényes jövő vár: „Látjuk a potenciált. Hiszünk a csapatban és Kimiben, hiszen máskülönben nem is igazolt volna ide. Meggyőződésünk, hogy a csapat képes lesz lépésről lépésre fejlődni” – fogalmazott Bhirombhakdi.