Kiss Pál Tamás versenye nem kezdődött eseménytelenül: a 2. körben Kimiya Sato eltalálta autójának hátulját, Sato első szárnyának fele leszakadt, Kiss sértetlenül megúszta. Aztán Cipriani próbálta megelőzni, de fékezés közben kipördült. Kiss új csapattársa, Yoshitaka Kuroda a pole pozícióból indult, és eleinte a harmadik helyen haladt Kevin Giovesi és a mezőny hölgytagja, Michela Cerruti mögött. Előbb Kiss Pál Tamás előzte meg őt, megfordítva a csapaton belüli küzdelem állását, majd honfitársa, Sato szorította ki a pályáról - ezzel Kuroda tényleg eltűnt az élmezőnyből.
A bokszkiállásokat Markus Pommer kezdte meg leghamarabb. Kiss a 8. körben jött, korábban, mint az előtte álló Cerruti és Giovesi, akinek előnye ekkor már mintegy 8 másodperc volt. A két ellenfél még mindig nem járt a bokszban, mikor Kiss a verseny leggyorsabb köreit futotta meg, így csökkentve a különbséget a Super Nova és Eurotech versenyzőihez képest.
Cerruti a 12. körben jött ki - azonban csak Kiss Pál Tamás mögé tudott visszaérni, a szárnyaszegett Sato elé. Giovesi előnye azonban 45 másodpercre rúgott a magyarhoz képest, a kiállását pedig a lehető legtovább elhúzta. Kiss közben utolérte a harmadik helyen álló Kurodát, aki a verseny első szakaszában még dobogós helyen állt - úgy, hogy a japán még nem teljesítette a bokszlátogatást.
Giovesi hátsó kerekeit a 13. körben cserélték le. Ahogy sejteni lehetett, jócskán Kiss Pál Tamás elé jött vissza. Cipriani állt ekkor az élen, kiállás nélkül, akit Giovesi és Kiss is könnyen megelőzött. Az a két versenyző állt az első két helyen, aki a rossz kimenetelű marrakeshi versenyen is, ezúttal viszont 3 másodperc különbség elválasztotta őket. Kiss két alkalommal megdöntötte a verseny legjobb körét, utóbb 1:32.933-mal, 4 körrel a leintés előtt. Lemaradása ekkor már csak 2 másodperc volt. A körök azonban előbb elfogytak, mint a különbség - Kevin Giovesi első idei AutoGP-győzelmét szerezte, Kiss Pál Tamásnak egymásodperces lemaradással a második hely jutott - de ami kétségtelen, a Paul Ricard-i az ő hétvégéje volt.
Kimiya Sato fél szárnyával a harmadik helyen ért célba, de neki sem volt könnyű feladata: Markus Pommer Kisshez hasonló módon közelített felé, a német azonban hibázott, így a japán pilóta állhatott a pódiumra - ő is vezeti a bajnokságot 13 ponttal Pommer, 16-tal Kiss Pál Tamás előtt.
Pommer ezt a versenyt negyedikként fejezte be. Yoshitaka Kuroda végül nyolcadik lett, akárcsak az első futamon. Giuseppe Cipriani vezethette a versenyt, később azonban az ág is húzta: bokszutca-áthajtást kapott, mivel késői kiállásánál átlépte a fehér vonalat, így ő ért célba az utolsó, tizedik helyen. A nehéz körülmények ellenére a 22 körös távot mindenki teljesítette, aki elrajtolt - Loris Spinelli és Niccolo Schiro nem indultak el a második futamon.
1. | Kevin Giovesi | Eurotech Engineering | 35:55.369 |
2. | Kiss Pál Tamás | Zele Racing | + 0.963 |
3. | Kimiya Sato | Euronova Racing | + 11.760 |
4. | Markus Pommer | Supernova International | + 13.597 |
5. | Michela Cerruti | Supernova International | + 19.876 |
6. | Sam Dejonghe | Virtuosi UK | + 35.090 |
7. | Andrea Roda | Virtuosi UK | + 44.326 |
8. | Yoshitaka Kuroda | Zele Racing | + 1:14.078 |
9. | Michele La Rosa | MLR 71 by Euronova | + 1:36.366 |
10. | G.Cipriani | Ibiza Racing | + 1 kör |