Az idei évben minden erőforrás hat részegységre bomlik, melyből a pilóták egyenként ötöt használhatnak fel büntetés nélkül. A hatodik egység felhasználása tíz helyes rajtbüntetést eredményez, míg a további egységek cseréje öthelyes hátrasorolást.
Vettel és a Red Bull már várhatóan Szocsiban motort cserél, de a világbajnok szerint a csapatnak a lehető legjobbat kell kihozni a rossz helyzetből.
"A szabályok adottak és természetesen egy szakaszban büntetéseket kapunk" - közölte Vettel. "Hogy milyen büntetések lesznek ezek, még nem egészen tiszták, várunk még néhány alkatrészt. Reméljük, ameddig lehet, büntetés nélkül meg tudjuk úszni a szezont, de az én autóm esetében elkerülhetetlen egy extra motor, amely már tíz helyes büntetést jelent az időmérő edzés után. Valószínűleg még ennél több vár ránk, amely egy rossz szezon következménye, a szezon első felében mutatott megbízhatósági problémáké. Már akkor tudtuk és most számolgatjuk, mi a legokosabb megoldás és melyik a legjobb pálya a büntetésre."