A Toro Rosso újonca, Danyiil Kvjat volt az első pilóta, aki áldozatául esett a Formula-1 új erőforrásokra vonatkozó szabályának, amikor hatodik Renault-motorját is felhasználta a Szingapúri Nagydíj előtt, amiért tíz helyes rajtbüntetést kapott. A mezőny több mint fele már az ötödik elemet használja az erőforrás hat különböző részegységének valamelyikéből és a francia gyártó pályán végzett munkájáért felelős igazgatója, Remi Taffin szerint több büntetés várható.
"A megbízhatóság komoly szerepet kaphat az eredményekben a szezon ezen időszakában, hiszen minden csapat és pilóta áldozatául esett annak, hogy egyre jobban megismertük az erőforrás működését" - mondta el Taffin. "Azonban nyugodtak vagyunk, mivel kijelentettük, a hatodik elem felhasználható, ahol szükséges. A kép sokkal tisztább most és bár nem ideális az új alkatrész beszerelése és a büntetés, de ezt a váltást azokon a versenyeken tesszük meg, ahol a büntetés hatása a minimálisra csökkenthető."
A Renault a Red Bull mellett a Lotusnak, a Toro Rossónak és a Caterhamnek szállít erőforrást.